Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XK3Y 128mb SDkort

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XK3Y 128mb SDkort

Fick min utr från er idagarna och nu till installationen. När jag kopplar in mitt SD i USB läsaren står det bara 1mb ledigt! har testat köra en Recovery osv men det går endå inte, hur ska jag få plats med filerna på kortet om jag inte kan formatera det???

Hjälp med att få liv i det

Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
    Fick min utr från er idagarna och nu till installationen. När jag kopplar in mitt SD i USB läsaren står det bara 1mb ledigt! har testat köra en Recovery osv men det går endå inte, hur ska jag få plats med filerna på kortet om jag inte kan formatera det???

Hjälp med att få liv i det
    1MB är vad den nya kort typen har, resten ligger som EXT3 har jag för mig, 1MB räcker gott och väl till din dump som bara är 256KB stor

Kör in nya systemet genom en vanlig uppdatering när du väl installerat allt
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag hade samma problem, sen testade jag http://www.x360keyforum.com/viewtopic.php?f=6&t=489 och efter det la jag in dvd nycklen på sdkortet och dom andra filerna på min externa hårddisk, vid uppstart av krysslådan så gjorde den en uppdatering och omstart, sen funkade allt galant. :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X