Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

soul calibur ,kingdom of amalur med xk3y

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Startar du boxen med eject kommer den gå in i "pass thru mode" som är när DVD'n är aktiv, du behöver egentligen inte starta upp med det, bara du ejectar innan du får bild så kommer den gå in i det läget...men det är mycket möjligt att det är någe glapp någonstans

När hårddiskar funkar om man direkt kopplar in dom till porten bak på konsollen men inte genom kontrollerboxen/dosan är det oftast för att dom inte får tillräckligt med ström pga displayen drar ström också, det är inte bara hårddisken som behöver ström om, du har den inkopplad också, och det kan ibland vara på gränsen av vad hårddisken behöver
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vet inte om det kan hjälpa någon men en del spel varav just soulcalibur5 hittar inte min genom picture menyn men det går fin fint direkt genom dongeln så se alltid till att testa båda .

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X