Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RÖD lampa på vissa spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RÖD lampa på vissa spel

Har precis införskaffat Xk3y och matat in. Funkar kanon då jag dumpade NHL12 från skiva och körde. Plockade fram min ratt och tänkte göra lika med DIRT3 vilket inte alls funkade då blir allt svart och en stycken röd lampa blinkar på consollen. Testade då givetvis med ännu ett (BF3) men det gick inte heller...vad gör jag för fel?

har senaste firmware och en phat

Original inlägg av hyben Visa Inlägg
    Har precis införskaffat Xk3y och matat in. Funkar kanon då jag dumpade NHL12 från skiva och körde. Plockade fram min ratt och tänkte göra lika med DIRT3 vilket inte alls funkade då blir allt svart och en stycken röd lampa blinkar på consollen. Testade då givetvis med ännu ett (BF3) men det gick inte heller...vad gör jag för fel?

har senaste firmware och en phat
    Låter som att du har en Hitachi som har lägre version än 78, har du monterat xk3y'n själv? isåfall har du missat att man ska byta till hitachi 78/79 firmware och lägga in din nyckel för att dom ska funka, spelen du beskriver är så kallade XGD3 spel
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok, det stämmer nästan. Det är köpt hos er men jag har köpt/fått boxen av en kollega som ej fått det att gå. Han har själv satt in det.

Men hur går jag tillväga?

Comment

Ok, det stämmer nästan. Det är köpt hos er men jag har köpt/fått boxen av en kollega som ej fått det att gå. Han har själv satt in det.

Men hur går jag tillväga?
        Vad är det för något som inte stämmer? vad har du för läsare i din maskin?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Var otydlig men jag menade att det du sa inte stämde riktigt det var alltså inte jag som monterat själv annars var det rätt.

Spelaren jag har är en (enligt http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_3...Comparison.htm) BENQ läsaren

Comment

Var otydlig men jag menade att det du sa inte stämde riktigt det var alltså inte jag som monterat själv annars var det rätt.

Spelaren jag har är en (enligt http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_3...Comparison.htm) BENQ läsaren
            Ok, BenQ ska vara som 04421C du har troligen en äldre version, ta ut minneskortet, sätt det i datorn ladda din firmware.bin i JungleFlasher (som source) och ladda 0442 LT+ 3.0 eller original (som target), tryck sedan spoof source to target och spara den på minneskortet istället för den du har nu så ska du se att det funkar bättre, detta kräver iofs att du har en systemversion som heter 2.0.8955.0 eller högre
            Google is your friend!

Comment

Funkade kanon! slet isär och spoofade 0442! tack så mycket!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X