Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snabb fråga om 360-köp från er

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snabb fråga om 360-köp från er

Har inte sett något direkt svar på detta, så passar på att fråga innan jag beställer nu efter löning

Om man beställer ett 360 Slim med xK3y från er (samt hårddisk när man ändå är igång). Vad exakt behöver man fixa själv när man fått hem paketet då.
    Då menar jag inte spelöverföring etc till hårddisken, utan mer om det är något man behöver göra själv med själva xkeyt? Någon uppdatering, eller dylikt?

Eller levererar ni en startklar maskin?

Original inlägg av noler Visa Inlägg
    Har inte sett något direkt svar på detta, så passar på att fråga innan jag beställer nu efter löning

Om man beställer ett 360 Slim med xK3y från er (samt hårddisk när man ändå är igång). Vad exakt behöver man fixa själv när man fått hem paketet då.
    Då menar jag inte spelöverföring etc till hårddisken, utan mer om det är något man behöver göra själv med själva xkeyt? Någon uppdatering, eller dylikt?

Eller levererar ni en startklar maskin?
    Den är startklar, det du behöver göra är att slänga in spel enligt guiden: http://forum.psxcare.com/support/sho...ng-med-en-Xk3y
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X