Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Max Payne uppdateringen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Max Payne uppdateringen

Hur kommer man runt detta , MaxPayne3 har en tvingad update , vilket ja absolut inte vågar köra
    på måfå

Någon som vet om det är safe att köra den uppdateringen ?

har senaste firmware på XK3Y 1.2?

och förresten hur fasen får man tillbaka funktionen att byta spel i "pictures"
    +att dosan slutar lysa , trodde de skulle lösas med senaste firmware uppdateringen

Original inlägg av smokie Visa Inlägg
    Hur kommer man runt detta , MaxPayne3 har en tvingad update , vilket ja absolut inte vågar köra
    på måfå

Någon som vet om det är safe att köra den uppdateringen ?

har senaste firmware på XK3Y 1.2?

och förresten hur fasen får man tillbaka funktionen att byta spel i "pictures"
    +att dosan slutar lysa , trodde de skulle lösas med senaste firmware uppdateringen
    Att få dosan att sluta "lysa" gör du genom att uppdatera själva dosan, att få tillbaka ISOMenu läget (med picture library~) gör du genom att ändra i cfg'n så att ISOMenu är aktivt

maxpayne ska köra 14719 afaik, så du kan ladda hem den uppdateringen här: http://www.homebrew-connection.org/files/xbox/system_updates/$SystemUpdate_14719.zip
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ah men det var uppdatera själva dosan ja gjorde igår till senaste men den stänger endå inte av sig .

systemuppdate´n är en sån där vanlig där ja lägger filerna på tex en usb sticka o kör i xboxen ??

Comment

ah men det var uppdatera själva dosan ja gjorde igår till senaste men den stänger endå inte av sig .

systemuppdate´n är en sån där vanlig där ja lägger filerna på tex en usb sticka o kör i xboxen ??
        Hmm, står det Xk3y v1.1 på dosan nu? den ska stängas av efter cirka 30 sekunder eller ngt sådant...

Ja, system update kör du från USB sticka eller dyligt
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Jag har problem med Max Payne 3 när spelet frågar efter disc 2 så laddar jag disc 2 men den säger att jag måste stoppa in disc 1 för att spela. Någon som har fått disc 2 att funka och spela klart hela spelet?

Comment

ingen aning om cd2 ännu men ja skall spela detta hårt o länge inatt så ja kanske kan hjälpa i morgon förmiddag-

Swizzy@

ja har 1.20 på dongeln dvs senaste stabila men den stänger likt förbannat inte av sig

p.s tack för länken nu funkar Max Payne perfect

Comment

ingen aning om cd2 ännu men ja skall spela detta hårt o länge inatt så ja kanske kan hjälpa i morgon förmiddag-

Swizzy@

ja har 1.20 på dongeln dvs senaste stabila men den stänger likt förbannat inte av sig

p.s tack för länken nu funkar Max Payne perfect
              Nej, du har 1.20 på chippet... dongeln's firmware hittar du här: http://www.logic-sunrise.com/forums/...mote-xkey-v11/

1.1 är versionen för dongeln
              Google is your friend!

Comment

Men hjälper det mig med mitt problem? När man sätter på så står det xk3y v1.1 det betyder väl att min dosa är uppdaterad? Annars så har jag uppdaterat själva xk3y till beta 1.20 beta1

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
                  Men hjälper det mig med mitt problem? När man sätter på så står det xk3y v1.1 det betyder väl att min dosa är uppdaterad? Annars så har jag uppdaterat själva xk3y till beta 1.20 beta1
                  Ja, det betyder att du har uppdaterad dosa...

Xk3y 1.20 Beta 1? är du säker på det? du borde ha 1.21 Beta 1 eller något sådant... 1.20 Beta 1 är ganska gammal nu
                  Google is your friend!

Comment

ja har senaste beta men fattar ändå inte varför det inte funkar. kanske fel på savefilen kanske

Comment

Tjena grabbar, finns det nån lösning när man har varit puckad nog att starta uppdateringen från "spel skivan" och fastnar när konsollen startar om och säger insert disc yada yada nånting. Jag är helt ointresserad av att uppdatera mitt xk3y, jag vill bara att boxen kan starta om som en xbox igen.
                      Vore ju inte helt fel om jag kunde köra max payne 3 heller, har uppdateringen ner laddan nu ( bättre sent än, ja ni vet...)

Comment

Original inlägg av Bonkers Visa Inlägg
                        Tjena grabbar, finns det nån lösning när man har varit puckad nog att starta uppdateringen från "spel skivan" och fastnar när konsollen startar om och säger insert disc yada yada nånting. Jag är helt ointresserad av att uppdatera mitt xk3y, jag vill bara att boxen kan starta om som en xbox igen.
                        Vore ju inte helt fel om jag kunde köra max payne 3 heller, har uppdateringen ner laddan nu ( bättre sent än, ja ni vet...)
                        http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar <--- starta med eject knappen när du ska köra färdigt uppdateringen
                        Google is your friend!

Comment

Tack för svar! ska testa på söndag igen när jag kommer hem.

Comment

Nu har vi samma problem. Efter att ha laddat ner nya systemfiler från "Swizzys" länk ovan fick vi spelet att starta och fungera hit fram. Vill också spela disc 2!

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
                              Jag har problem med Max Payne 3 när spelet frågar efter disc 2 så laddar jag disc 2 men den säger att jag måste stoppa in disc 1 för att spela. Någon som har fått disc 2 att funka och spela klart hela spelet?
                              De som bränner skivor har tydligen också samma problem med disc2. Vi får nog avvakta tills någon löser detta.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X