Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

0225 slim ejekt knappen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 0225 slim ejekt knappen

har en slim 0225 med x3key som jag tänkte prova ett orginal spel på
    men det går inte att starta xboxen med ejekt knappen någon som vet vad det kan vara för fel (händer inget då jag trycker på ejekt )

Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
    har en slim 0225 med x3key som jag tänkte prova ett orginal spel på
    men det går inte att starta xboxen med ejekt knappen någon som vet vad det kan vara för fel (händer inget då jag trycker på ejekt )
    Starta konsollen i vanliga läget, vänta någon minut stäng av och testa att starta med eject igen, det kan ibland krävas att du gör så :/
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Starta konsollen i vanliga läget, vänta någon minut stäng av och testa att starta med eject igen, det kan ibland krävas att du gör så :/
      provade att starta den i vanligt läge och väntade någon minut. men den reagerar inte på eject
      får väl prova att koppla ur x360 keyn för att se om det är den eller boxen.

Comment

ok kan vara kabeln som går till knappen som är skadad någon som provat att byta den?

Comment

var en liten skada kabeln som går till eject knappen ( Power Switch Ribbon Cable) har byt nu funkar det igen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X