Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XK3y - Låst XBOX :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XK3y - Låst XBOX :(

Hej!

Jag var igår hos PSXCARE och fick min XBOX360 uppdaterad till Lt30 och samtidigt köpte och fick installerat XKey.

Väl hemma följde jag instruktionerna på http://forum.psxcare.com/support/sho...ng-med-en-Xk3y till punkt och prick.

Patchade därefter några ISO med ABGX360 v 1.0.6 och la dem på USB disk i katalog "games".

Startade XBOX burken, fick kontakt med disken (stod Mixed Media HD), accessade den och vips: så börjar eländet uppdatera sig!!
    Märk väl: jag fick aldrig ens se en lista med de ISO filer som ligger på USB-disken. Verkar som maskinen tog en av sig själv, ingen aning vilken.

Fick inte ens en chans att stoppa det - enheten startade om och nu står den där... gnällande om att den inte kan fortsätta uppdateringen... LÅST!
    Står: Status Code 396B-397F-2800-0F00-C000-0034

Vad i allsin dag har gått fel??? Vad gör jag???

HJÄLP!!!

TL

Original inlägg av adangerred Visa Inlägg
    Startade XBOX burken, fick kontakt med disken (stod Mixed Media HD), accessade den och vips: så börjar eländet uppdatera sig!!
    Märk väl: jag fick aldrig ens se en lista med de ISO filer som ligger på USB-disken. Verkar som maskinen tog en av sig själv, ingen aning vilken.
    Kan vara så att den bara hittade 1 iso fil och därmed valde den själv... men att den ska starta uppdateringen själv låter sinnessjukt, det har ALDRIG hänt förut afaik, du ska alltid få upp en ruta som frågar om du vill göra det...

Original inlägg av adangerred Visa Inlägg
    Fick inte ens en chans att stoppa det - enheten startade om och nu står den där... gnällande om att den inte kan fortsätta uppdateringen... LÅST!
    Står: Status Code 396B-397F-2800-0F00-C000-0034

Vad i allsin dag har gått fel??? Vad gör jag???
    http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar <--- här finner du info om hur du löser ditt problem
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hej Swizzy!

Tack för tipsen, det löste sig.

Jo - det verkar faktiskt som enheten på nåt sätt gick igenom de ISO filer som ligger i "games" katalogen, valde den som krävde uppdatering och drog igång den.

Hur som helst, med menyn på själva XK3yn kunde jag scrolla dom olika ISO filerna tills jag stötte på den "rätta" - och vips så fortsatte uppdateringen som den skulle.

Efter det så har allt fungerat klockrent.

Tack!

TL

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X