Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xk3y 4 n00bs

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xk3y 4 n00bs

tjena! fick xk3y installerat idag, dock utan dipslay, vet inte om det har nån betydelse.
    kom hem efter installation. började lite soft med endast 2 st iso på externa.
    drog igång lådan med handkontrollen och "sa öppna släde", den gjorde så och ingent hände.
    stängde ner, tryckte på "eject" och lådan drog igång och jag hittade mina två spel i "picture library" eller nåt.
    men jag kan inte "ejecta" via handkontroll utan måste göra det manuellt. (kanske ska vara så, man får ha en lång pinne eller nåt.)
    ok spelet startar och fungerar.
    således är jag nöjd att själva ingreppet fungerar, dvs spelet lirar.
    avslutar detta spel och stänger ner, startar om och samma spel börjar igen.
    bara jag som är korkad men finns det nån smidig lösning för att byta spel?
    jag verkar behöva öppna släden ett par tre gånger för att inte samma spel laddas.

Original inlägg av S.O.A.D. Visa Inlägg
    tjena! fick xk3y installerat idag, dock utan dipslay, vet inte om det har nån betydelse.
    kom hem efter installation. började lite soft med endast 2 st iso på externa.
    drog igång lådan med handkontrollen och "sa öppna släde", den gjorde så och ingent hände.
    stängde ner, tryckte på "eject" och lådan drog igång och jag hittade mina två spel i "picture library" eller nåt.
    men jag kan inte "ejecta" via handkontroll utan måste göra det manuellt. (kanske ska vara så, man får ha en lång pinne eller nåt.)
    ok spelet startar och fungerar.
    således är jag nöjd att själva ingreppet fungerar, dvs spelet lirar.
    avslutar detta spel och stänger ner, startar om och samma spel börjar igen.
    bara jag som är korkad men finns det nån smidig lösning för att byta spel?
    jag verkar behöva öppna släden ett par tre gånger för att inte samma spel laddas.
    Stega tillbaka i menyn till början där du ser spelet (dvd ikonen typ) och tryck på X (eller Y om du har nya dashboarden)

Den kommer nu eject, väljer den spelet du precis spelet, tryck samma igen så kommer den byta till ISOMenu
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Stega tillbaka i menyn till början där du ser spelet (dvd ikonen typ) och tryck på X (eller Y om du har nya dashboarden)

Den kommer nu eject, väljer den spelet du precis spelet, tryck samma igen så kommer den byta till ISOMenu
      nja det har snarare varit att senaste spelet går i gång direkt...

Comment

Original inlägg av S.O.A.D. Visa Inlägg
        nja det har snarare varit att senaste spelet går i gång direkt...
        Stäng av funktionen att den ska autostarta när du sätter i skivan, osså testar du igen så ska du se att det funkar
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Stäng av funktionen att den ska autostarta när du sätter i skivan, osså testar du igen så ska du se att det funkar
          absolut, nu rockar det! tack för grym support

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X