Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga om uppdatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga om uppdatering

Tjena!
    jag var in och fixade xk3y till min box i tisdags hos er och den har funkat väldigt bra. Men varför las inte Dashboard 15574 in på boxen utan där ligger dashboard 14719?
    Det e inte hela världen men undrar lite om det e nåt fel på 15574 o att man inte ska lägga in den?

//Mange

Original inlägg av weman74 Visa Inlägg
    Tjena!
    jag var in och fixade xk3y till min box i tisdags hos er och den har funkat väldigt bra. Men varför las inte Dashboard 15574 in på boxen utan där ligger dashboard 14719?
    Det e inte hela världen men undrar lite om det e nåt fel på 15574 o att man inte ska lägga in den?

//Mange
    Inget fel på 15574, inte alltid maskiner uppdateras när vi moddar dom på PSXCare, om det inte är ett krav för att modden ska funka eller att det är krångligt att uppdatera efter modden...

Du kan lägga in 15574 utan problem från valfritt usbminne du bör absolut INTE uppdatera från en iso fil du kör genom xk3y'n, då kommer det fastna i en uppdaterings loop
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok, tack för svaret :-)

Comment

Tja Weman74!

Jag fick oxå min med en äldre dash. Men det tog verkligen inte mer än 5 min att greja själv med ett FAT32 usbminne.
        Efter den uppdateringen så har INGET spel frågat om uppdatering eller någonting.
        Enda som kommit efter uppdateringen är att Kinecten ville uppdatera men det har inget med dashen att göra.

Allt är prima ballerina

Comment

Original inlägg av Loki Visa Inlägg
          Tja Weman74!

Jag fick oxå min med en äldre dash. Men det tog verkligen inte mer än 5 min att greja själv med ett FAT32 usbminne.
          Efter den uppdateringen så har INGET spel frågat om uppdatering eller någonting.
          Enda som kommit efter uppdateringen är att Kinecten ville uppdatera men det har inget med dashen att göra.

Allt är prima ballerina
          Actually, kinect uppdateringen är en del av dashboard uppdateringen har du en kinect bör du ha den inkopplad när du uppdaterar dashboarden, så slipper du köra om samma update igen
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ja det var smidigt o uppdatera :-)
            Det var F1 2012 som ville ha senaste dashboarden

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              Actually, kinect uppdateringen är en del av dashboard uppdateringen har du en kinect bör du ha den inkopplad när du uppdaterar dashboarden, så slipper du köra om samma update igen
              Liiiiiiies!!

Comment

Original inlägg av Loki Visa Inlägg
                Liiiiiiies!!
                Really? så varför säger den att du ska ha just den uppdateringen för att lösa problemet?
                Google is your friend!

Comment

Well... Jag kan med uteslutningsmetoden bara komma fram till att det handlar om en konspiration.
                  Kom ihåg vars du hörde det först...

They are everywhere... .>

Comment

Måste man koppla bort xkey dosan eller externa hdd för att uppdatera med usb?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
                      Måste man koppla bort xkey dosan eller externa hdd för att uppdatera med usb?

Nej, du kan koppla in usb minnen i någon av dom andra 2/4 portarna... (beroende på vilken modell av maskin du har finns det antingen 3 eller 5 usb portar)
                      Google is your friend!

Comment

Tack swizzy

Comment

Hej jag är ny här. Jag har en xbox 360 elite 120GB hdd, har flash Lt+3.0 och xkey, så jag undrar kan jag upptadera till senaste dashboard som är 16197.

Comment

Original inlägg av valon86 Visa Inlägg
                            Hej jag är ny här. Jag har en xbox 360 elite 120GB hdd, har flash Lt+3.0 och xkey, så jag undrar kan jag upptadera till senaste dashboard som är 16197.
                            Ja, det är ok med 16197
                            Google is your friend!

Comment

Tack för svaret

Swizzy

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X