Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur uppdaterar man 360 med xk3y?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur uppdaterar man 360 med xk3y?

Alltså inte uppdatera xk3y utan självaste 360 utan att man förstör. Flera spel funkar inte tex army of tro cartel, deal Island riptide och ninja gaiden 3 razor. Alla vill uppdatera något för att funka. Men jag har ej gjort det. Är det någon som vet? Har dash: 2.0.15547.0

Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2

Löst! Uppdaterade boxen med usb

Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2

Comment

Om någon annan undrar över samma sak: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar i den här tråden står det hur man gör för att installera uppdateringar från usb, skippa delen med att identifiera felet och välj den högsta versionen bland länkarna längst ner i första inlägget
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vilken uppdatering är det som gäller i detta fall? Alltid den senaste?

Comment

Original inlägg av Gulapa Visa Inlägg
          Vilken uppdatering är det som gäller i detta fall? Alltid den senaste?
          Idag är det inga problem att köra med senaste när man har xk3y, den senaste idag är 2.0.16203.0

Men du bör alltid hålla lite koll på forumet för att se om ngn upplevt något problem med högre version, speciellt när det gäller xk3y
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X