Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xk3y Uppdatering?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xk3y Uppdatering?

Hej
    Jag undrar om man kan uppdatera Xbox dashboard utan att "paja" Xk3y?
    Jag har R7-2 och en phat xbox med Dashboard 2.0.16202.0.
    Skulle vilja spela Nfs Rivals och då stod det att man måste uppdatera xboxen. Vill bara vara säker att det fortfarande kommer att fungera.

Uppdatera till senaste xk3y mjukvaran innan du uppdaterar dashboarden, och gör det från usb minne istället för från iso du kör genom xk3y så ska du se att det funkar bra

uppdateringen för usb hittar du här: http://www.homebrew-connection.org/f...date_16537.zip
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack så mycket. Ska prova det när jag kommer hem.

Comment

Uppdatera inte xk3y om det var väldigt länge sedan du fick det installerat. Första versionen av 3k3y firmware krashar vid uppdatering och då måste du lämna in den till butiken så vi kan plocka ur minneskortet och lägga på en ny firmware image manuellt. Detta kostar 350:-

Bara en liten varning så du inte gör xboxen ospelbar under en långhelg och måste vänta flera dagar innan du kan komma in och få hjälp :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag installerade den för några veckor sedan bara...

Comment

Original inlägg av Mattiano Visa Inlägg
            Jag installerade den för några veckor sedan bara...
            Isåfall bör du ha senaste xk3y mjukvaran redan installerat, och behöver då bara uppdatera dashboarden
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

har uppdaterat nu och det funkade fint!! Tack för hjälpen!!!

Comment

När kom senaste update ut ? Var väl närmare ett år sen jag var inne hos er och flashade senast.
                Skulle spela en backup nu på Lego movie video game, och konsollen ber om update och sen händer inget mer....

Comment

Original inlägg av corre Visa Inlägg
                  När kom senaste update ut ? Var väl närmare ett år sen jag var inne hos er och flashade senast.
                  Skulle spela en backup nu på Lego movie video game, och konsollen ber om update och sen händer inget mer....
                  Har den fastnat i en uppdatering du kört från din xk3y? isåfall behöver du läsa den här tråden: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar

Har du en display kan du med den kolla vilken version av xk3y mjukvaran du har, senaste just nu är 02.01 om jag minns rätt
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X