Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny dashboard

Hej,

Jag har XK3Y i min xbox.
    Har inte spelat på ett par månander på min xbox, nu vill den uppdatera dashboarden till den senaste 167474.

Är det bara att installera den som vanligt via USB?
    Det blir inga problem med XK3y efter man har uppdaterat till den senaste dashboarden?
    Har sökt på nätet men inte hittat någon info.

Tacksam för ett snabbt svar.

Mvh Fogel

Vi får försöka testa den idag, men det borde inte vara några problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej,

Tack för det snabba svaret!

Du får gärna svar i denna tråd igen när ni har testat, så man vet.

Comment

2.0.16747.0 är OK!

Den släpptes den 1/4 och har redan testats med xk3y, flash etc. ingenting har ändrats där...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Har efter uppdateringen problem med att boxen alltid vill ansluta till xbox live. Har blockerat detta i routen så att det inte går, nu tar det lång tid att logga in med sin profil på xboxen. Hade inte detta problem innan uppdateringen.
          Är det någon inställning som man måste göra för att den aldrig ska försöka ansluta till xbox live? Isåfall var gör man den inställningen eller finns det något annat sätt att bli av med automatisk inloggning till xbox live?

Comment

Hej,
            Jag hittar inget inlägg om det är lugnt att uppdatera sin xbox 360 med senaste uppdateringen om jag har ett xk3y chip?

/Nicke

Comment

Original inlägg av nickepe Visa Inlägg
              Hej,
              Jag hittar inget inlägg om det är lugnt att uppdatera sin xbox 360 med senaste uppdateringen om jag har ett xk3y chip?

/Nicke
              Ja, senaste dashboarden i skrivande stund funkar med både xk3y och flash (senaste just nu är 2.0.16767.0 du bör installera den via usb för att vara säker på att allting går som det ska)
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Bara så vi pratar om samma sak:
                Jag tänker på uppdateringen som Xboxen tjatar om. Den uppdateringen sker väl automatiskt om jag väljer att köra den? Ör den safe?
                Via USB, menar du uppdatering för xk3y då?

Sorry om jag är trögtänkt...

/Nicke

Comment

Bara så vi pratar om samma sak:
                  Jag tänker på uppdateringen som Xboxen tjatar om. Den uppdateringen sker väl automatiskt om jag väljer att köra den? Ör den safe?
                  Via USB, menar du uppdatering för xk3y då?

Sorry om jag är trögtänkt...

/Nicke
                  http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-3...4158a3e92ad6ca <--- detta tänker jag på, men för att vara 100% säker på att du får 16767 och ingenting annat kan du ladda hem uppdateringen från gxarena.com
                  Google is your friend!

Comment

Hej!
                    Är senaste dashboarden ok att uppdatera?
                    http://gxarena.com/download.php/Firm...x360/17150.zip
                    /Nicke

Comment

Hej!
                      Är senaste dashboarden ok att uppdatera?
                      http://gxarena.com/download.php/Firm...x360/17150.zip
                      /Nicke
                      Japp, den senaste är OK att installera också
                      Google is your friend!

Comment

Lika bra att jag också frågar då det kommit ytterligare en ny dashboard sedan frågan var uppe senast, även om det var en månad sedan den kom.
                        Men det är bättre att fråga en gång för mycket.
                        Är det ok att uppdatera? Och då via USB.
                        http://gxarena.com/download.php/Firm...x360/17349.zip

Comment

Inga problem med 17349 heller =)
                          Google is your friend!

Comment

Hej,

Är de lungt att uppgradera nyaste dash? 2.0.17489.0?

Va hos er med min xbox för ett par månader sedan och fick hjälp av en trevlig kille. han hävdade att de är lungt att uppgradera online, även fast det är säkrare med usb. Han själv ska ha gjort det online ända sedan han fixade xk3y och har inte stött på några problem. Vad är eran erfarenhet här på forumet?
                            Tack,
                            //Axbro

Comment

Efter att ha googlat halva dagen kom jag fram till ett svar. det skall gå bra med nya dash till xk3y.
                              Källa: https://gbatemp.net/threads/360-dash...leased.397547/

Srkiver om det EJ skulle funka för mig.

mvh
                              Axbro

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X