Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Crystal xbox i delar säljes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Killen verkar inte vara så intreserad av att sälja endå så...........
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Har legat med en ruskig baksmälla,ursäkta att jag ej svarat.

Vill du ha den för 1000 så e den din CompuTerror.

Comment

Original inlägg av laledan
        Har legat med en ruskig baksmälla,ursäkta att jag ej svarat.

Vill du ha den för 1000 så e den din CompuTerror.
        Jag har ångrat mig. Har lite taskigt med deg just nu... och som dom säger här, 1000:- för en begagnad, icke fungerande xbox är lite väl dyrt när man kan få en fungerande ny för samma pris.
        Men går du ner lite kanske...

Comment

Original inlägg av CompuTerror
          Jag har ångrat mig. Har lite taskigt med deg just nu... och som dom säger här, 1000:- för en begagnad, icke fungerande xbox är lite väl dyrt när man kan få en fungerande ny för samma pris.
          Men går du ner lite kanske...
          Beror på vart i landet du bor, här upp i Norrland kostar en box fn 1495:- i stort sett överallt, alla höjde från 1295:- före Jul.
          Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Slå en pling om du vill ha den för 750 Droopy.
            Det finns ingen hd i den så du vet.

Comment

Taget, mailar dig lite snabbt, är på väg ut nämligen.............

Comment

Var vänlig att svara på mailen annars skippar vi den här affären.

Comment

annars är ju 750 på väg mot acceptabelt. om nu inte droopy är intresserad längre
                  Last edited by CompuTerror; 2005-01-13, 03:11.

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=20398

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=20327

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=20429

Laledan och Puppy 145 verkar ha samma saker till salu? Ena stunden bor han i Stockholm och nästa i Gbg........
                    Ta den du Computerror jag är ändå inte intreserad om det är ett bränt mobo, hade det varit Eeprommen "som är lätt att fixa" hade jag köpt det.
                    Last edited by Droopy; 2005-01-13, 11:35.

Comment

hmm om du hade läst hans post så hade du sett att han har kopierat min annons pga att någon kommenterade hans pris.

Skiter i det här nu,säljer till någon annan.

Comment

Original inlägg av laledan
                        hmm om du hade läst hans post så hade du sett att han har kopierat min annons pga att någon kommenterade hans pris.

Skiter i det här nu,säljer till någon annan.

Bra............

Comment

Vart "nere i stan" tar dom 998:- för ett Xbox? Nån som kan svara på detta?

Mvh

/A

Comment

ingenstans, d e bullshit.. kollade nyligen o elgiganten säljer för 1 o 5
                            peace

Comment

droopy -
                              läs igenom, analfabet!

Comment

Original inlägg av puppy_145
                                droopy -
                                läs igenom, analfabet!

Njae, inte direkt men skummade kanske igenom inläggen lite för snabbt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X