kommer ni ha olika priser för olika revisions? =)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Modchip Till Gamecube !!! \/iper Gc
Collapse
X
-
Tror inte det, iaf inte så länge vi kan modda utan att lyfta kylflänsen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det problemet tar vi när det kommer.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Chippen kommer in "vilken dag som helst"Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, iaf till en början, chippen jag får i första sändningen var lite dyrare än de jag får lite senare.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
hur blir det med monteringen då? kommer det priset vara lika?respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag sänkte precis priset för montering med 200:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ok...
hmm 2600 för en gamecube med viperchip känns lite överpris....
en gamecube kostar juh bara 7-800kr....respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag måste stå för garanti på alla chippade konsoller vi säljer, samt utgå från ordinarie pris från distributör och inte dumpade priser på elgiganten eller från "slaktade" paket där säljaren plockat bort paketspel och säljer dom separat.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
aha ja förstår...... men iaf....
men hur har ni tänkt er med garantin på GC? ja menar man måste juh öppna dom för att kunna spela ehm... ja du fattar va ja menar
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det lär snart finnas anpassade skal att köpa till kuberna :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ah nice... men hur har du/ni tänkt er fram tills dess då
?
för man måste juh öppna dom för att byta skal åxå
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
- Citat
- Flag
Comment

Comment