Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Penntricket är inte någon bra idé...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

men oj...BadRuby dyker upp som gubben i lådan och ger kritik åt folk som inte växte upp och ville bli pyromaner. Nice måste jag säga. Och jag ser helt klart sammanbandet mellan att inte kunna elda på en penna och ha tummen mitt i handen...klockrent!
    Bios M7
    160gig Seagate

Comment

Asså vad snackar ni om egentligen? Det enda jag ville egentligen säga var att penn tricket fungerar inte alls bra. Och att jag inte skulle rekomendera någon att göra det. För er som har däremot lyckats med att göra det felfritt. Vad bra, men kom inte här och säg att man blir irriterad osv...Om du känner dig irriterad gå och läs och svara på någon annas inlägg. Annars kan du vara snäll och ge ett svar som hjälper t.e.x. Men jag tycker inte att man ska uttrycka sig som att vara irriterad för att någon annan behöver lite hjälp.

Comment

maxlabo>> ok vet inte om du missuppfattade det där lr dyligt, irritationen va på den som sökte hjälp och inte den som försökte hjälpa

N0ztradamus>> Lekledarn, lite sandlåde fasoner över din ironi, vet inte om du har läs svårigheter eller om du bara är gravt vinnögd med "tummen mitt i handen" citatet syftade jag mest på att Borra så snett att man nästan borrar sönder moderkortet etc men jag antar att ditt påhopp mest berodde på att du kände dig lite träffad eftersom att du hade liknande problem
        Last edited by BadRuby; 2005-02-09, 12:46.
        Xbox 360 samsung extreme firmware
        Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
        PsTWO V14 Matrix infinity
        Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av BadRuby
          maxlabo>> ok vet inte om du missuppfattade det där lr dyligt, irritationen va på den som sökte hjälp och inte den som försökte hjälpa
          Min åsikt gäller åt båda hållen, tycker det verkar vara onödigt att bli irriterad på folk som försöker bli hjälpta av folk via ett supportforum också.

Tråden; lägg sarkasmerna åt sidan, vi drar alla större gagn av att tjattra lite konstruktivt istället.
          Internet users are so fat because they are full of the heaviest element in the universe: Complainium

Comment

att "irriterande" kan skapa sådan uppståndelse, okej jag medger att det kanske va lite fel ordval

sure thing!
            Xbox 360 samsung extreme firmware
            Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
            PsTWO V14 Matrix infinity
            Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av dkcp
              Finns att köpa på COOPs verktygsavdelning för 50 spänn ca. De ingår i ett kit med obskyra bits.
              dkcp <<---

Vet du vad det var för bits som passade? Eller vad kitet hette som du köpte. Skall till Coop och kolla lite nämligen

Comment

Finns det liknande bits som går att öppna gamecuben med? Fungerar det lika bra som en gamebit? Finns dessa på coop forum? Kan nån förklara för mig vad ni snackar om?

Comment

Jaja, det är väl bara till att ta tjuren vid hornen och cykla iväg till coop och kolla.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X