men oj...BadRuby dyker upp som gubben i lådan och ger kritik åt folk som inte växte upp och ville bli pyromaner. Nice måste jag säga. Och jag ser helt klart sammanbandet mellan att inte kunna elda på en penna och ha tummen mitt i handen...klockrent!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Penntricket är inte någon bra idé...
Collapse
X
-
Asså vad snackar ni om egentligen? Det enda jag ville egentligen säga var att penn tricket fungerar inte alls bra. Och att jag inte skulle rekomendera någon att göra det. För er som har däremot lyckats med att göra det felfritt. Vad bra, men kom inte här och säg att man blir irriterad osv...Om du känner dig irriterad gå och läs och svara på någon annas inlägg. Annars kan du vara snäll och ge ett svar som hjälper t.e.x. Men jag tycker inte att man ska uttrycka sig som att vara irriterad för att någon annan behöver lite hjälp.
- Citat
- Flag
Comment
-
maxlabo>> ok vet inte om du missuppfattade det där lr dyligt, irritationen va på den som sökte hjälp och inte den som försökte hjälpa
N0ztradamus>> Lekledarn, lite sandlåde fasoner över din ironi, vet inte om du har läs svårigheter eller om du bara är gravt vinnögd med "tummen mitt i handen" citatet syftade jag mest på att Borra så snett att man nästan borrar sönder moderkortet etc men jag antar att ditt påhopp mest berodde på att du kände dig lite träffad eftersom att du hade liknande problemLast edited by BadRuby; 2005-02-09, 12:46.Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
Min åsikt gäller åt båda hållen, tycker det verkar vara onödigt att bli irriterad på folk som försöker bli hjälpta av folk via ett supportforum också.Original inlägg av BadRubymaxlabo>> ok vet inte om du missuppfattade det där lr dyligt, irritationen va på den som sökte hjälp och inte den som försökte hjälpa
Tråden; lägg sarkasmerna åt sidan, vi drar alla större gagn av att tjattra lite konstruktivt istället.Internet users are so fat because they are full of the heaviest element in the universe: Complainium
- Citat
- Flag
Comment
-
att "irriterande" kan skapa sådan uppståndelse, okej jag medger att det kanske va lite fel ordval
sure thing!Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
dkcp <<---Original inlägg av dkcpFinns att köpa på COOPs verktygsavdelning för 50 spänn ca. De ingår i ett kit med obskyra bits.
Vet du vad det var för bits som passade? Eller vad kitet hette som du köpte. Skall till Coop och kolla lite nämligen
- Citat
- Flag
Comment

Comment