Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har beställt en av dessa

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=497

Har jag allt som behövs för att spela roms 'som backups på kommersiella spel' och dylikt? Vad saknas annars?

Comment

Original inlägg av AciD93 Visa Inlägg
      Har beställt en av dessa

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=497

Har jag allt som behövs för att spela roms 'som backups på kommersiella spel' och dylikt? Vad saknas annars?

Du får inte glömma att du behöver micro sd minneskort...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om jag vill kunna ladda över homebrew till DS Lite från PC och kunna köra det, är det här allt som behövs?

- M3 DS SIMPLY
        - Micro SD minne
        - USB programmerare för Micro SD

En fråga till: Fungerar det tillsammans med en vanlig butiksköpt DS eller krävs det att man chippar den?

Tack på förhand.

Comment

Det där är allt du behöver, du behöver inte chippa eller flasha din ds.

USB programmerare för micro sd får du med i paketet när du köper m3 ds simply.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Du får inte glömma att du behöver micro sd minneskort...
            Nej, det kom jag ihåg, innan jag fick lite mer info var jag osäker på det där med passcard (trodde det var nåt man behövde "installera" på DSen för att spela piratade spel)

Comment

R4 + Micro SD kort + ?

Hej.

Jag har tänkt köpa ett R4 Revolution och ett Micro SD kort. Är det allting som behövs för att köra brända spel på min ds lite?

Tack så mkt / Jesper

Comment

Du behöver inte bränna några spel heller :-)

Comment

Original inlägg av keepquiet Visa Inlägg
                  Hej.

Jag har tänkt köpa ett R4 Revolution och ett Micro SD kort. Är det allting som behövs för att köra brända spel på min ds lite?

Tack så mkt / Jesper
                  Ja, samt intelligensmåttet att kunna kopiera och klistra in, vilket jag förutsätter att du har =)

Comment

Tjenare Hansi, jag har lite funderingar om M3 PRO, stöder
                    den nintendo 64 emulator eller andra
                    emulatorersom playstation 1-2?

Kan man lägga in egna emulatorer, isåfall vilka
                    stöder den?

Vad menas med att gränsen ligger på 32-bit när
                    det gäller GBA?

Stöder den långa filmer movies eller är det
                    bara korta videos som gäller?

Stöder den alla fil-format som DivX, Xvid, AVI
                    o.s.v?

Är det bra kvalitet på filmer och musik?

Självklart kan man spela DS-spel och GBA också?

Comment

Jag har redan svarat i en annan tråd, dubbelposta inte

Comment

ps2 emu på en DS...?

Comment

hej har en fråga, villka emulatorer stödjer r4 revolution kortet??

Comment

fel tråd, men svaret är alla som finns ute. nu har jag inte koll på exakt vilka det är men nån ovan frågade om man kunde emulera ps1 eller ps2 på en DS och svaret är såklart nej på dom i alla fall. gb/gbc/gba går inte heller för det finns ingen emulator för det, det körs i hårdvaruläge istället med slot-2 kort, å R4an är ju slot-1.

Comment

Jag har för mig att det finns ett flashkort som stöder gb, gbc och gba.

Comment

korten till slot-2 är ju på sätt och vis också flashkort. jag har nåt gammalt som jag programmerar med min GBA SP och lirar på ibland. men om det stödjer GB/GBC utan en brygga vet jag inte.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X