Original inlägg av MaCRo
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dsi
Collapse
X
-
Okej. Tackar för infon. Trodde DSin hade större skärm osv. Men Mario, petshop och allt det dära som barn tycker är roligt lär väll funka till DSI om man köper flashkort osv. ? Eller ska man satsta på en DS Lite?Original inlägg av ktd Visa InläggEftersom DSi är släppt så vet vi priset.
1990:- på Elgiganten och Media Markt. Typ 2100-2200:- på alla andra ställen...
En 8-åring lär sig allt på en dag så nej.
Dom är för jäkla snabba på lära sig sånt här trotts att dom inte kan engelska.
Sen är DSi inte ett dugg avancerad. Jag hade gjort allt DSi:n klarar av på dom första 10 minuterna. Nu efter två dagar har jag tröttnat. Nu är det en DS Lite med större och bättre skärm och bättre ljud. DSi Shop är det sämsta som kommit sen Wii släpptes.
Skittråkiga och fula spel bara...
Du kan lugnt köpa en DSi till ditt barn.// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, EULAn är fantastisk men så ser det ju nästan alltid ut. Uppdateringen förstörde dock inga möjligheter till att använda flashkortet (kör acekard 2i) och dsi-shopen funkar felfritt.Original inlägg av MdaG Visa InläggFinns det någon anledning till att acceptera EULAn och installera uppdateringen? Orkade för en gångs skull läsa igenom EULAn och det var inte lite skit de ville att jag skulle gå med på...macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
- Citat
- Flag
Comment
-
DSi har för övrigt 17% större skärm än vad DS Lite har, samt ett extra ljusläge som gör att du får ännu ett snäpp bättre bakgrundsbelysning. Men den saknar slot-2 (GBA och Guitar Hero-spelen går ej att köra). Personligen tycker jag den är skönare att spela på men det är väl som med allt, en smaksak. Till en 8-åring räcker klart en DS-Lite.Last edited by MaCRo; 2009-04-10, 23:48.macro|
- Citat
- Flag
Comment
-
Betyder det att du tycker att jag ska uppdatera?Original inlägg av MaCRo Visa InläggJa, EULAn är fantastisk men så ser det ju nästan alltid ut. Uppdateringen förstörde dock inga möjligheter till att använda flashkortet (kör acekard 2i) och dsi-shopen funkar felfritt.
Vad tillför uppdateringen för något?PSP-slim 2004 CFW 3.71 M33-4
- Citat
- Flag
Comment
-
ingen aning, men du behöver uppdatera för att komma åt dsi-shopen så vill du det (t.ex. för att dra ner webbläsaren) så måste du ju uppdatera.
bättre nu än sen när det ev. kommer nån uppdatering som sätter stopp för flashkorten. då sitter man ju där utan webbläsaremacro|
- Citat
- Flag
Comment

Comment