Ursäkta mig men vad e PSO och BBA ?????
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gamecube kan starta nerladdade spel!
Collapse
X
-
Phantasy Star Online och BredBandsAdapter
Har du inte läst tråden eller :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
...det var någon mysko snubbe med nintendouniform som var inne på lagret och mixtrade med våra PSO-skivor, nu förstår jag vad han höll på med innan vi jagade ut honom...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ah... läste inte inlägget ovan... trodde du rökt på lr nått.... sorry!
tips till alla btw: www.warppipe.com mario kart online =) spela mot mig^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^
- Citat
- Flag
Comment
-
Tack för varningen. Jag köper grejerna hos nån annan istället.Original inlägg av Hansi...det var någon mysko snubbe med nintendouniform som var inne på lagret och mixtrade med våra PSO-skivor, nu förstår jag vad han höll på med innan vi jagade ut honom...
- Citat
- Flag
Comment
-
E de inte nån som kan lägga ner lite tid på den här kuben och typ rycka ut buggen från PSO o lägga det på en separat skiva så man slipper leta efter PSO och lägga ner pengar på det. Det skulle ochså vara smidigt med ett chip för att separat bara dra igång det via nätverk eller köra orginal spel enligt vanlig standard. Vad skönt det låter ellerhur?
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag läste på GC Compatability List-forumet att PSOIII använder en annan port för att ansluta + att den känner av om den blir dirigerad till en lokal ip-adress. Det krävs en loader som kan lyssna på någon annan port än 9100 (PSOIII använder port 9103 medans alla nuvarande loaders lyssnar efter inkommande trafik på port 9100). Och innan det släpps en sådan loader så funkar ej PSOIII för att ladda och streama spel."I tried sniffing coke once,
but the icecubes just got stuck in my nose"
- Citat
- Flag
Comment

Comment