Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamecube kan starta nerladdade spel!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Stan64 har testat en hel del, men vi har inte hittat några problem som inte redan är dokumenterade (vissa spel som inte fungerar, images som är "nerbantade" fungerar inte, det går inte att byta skiva på spel med flera skivor)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Jag fick dock igång vissa "Wipe":ade spel. Varav ett ´strejkade med vissa sprites.
      Soldiers of Mist

Comment

• kan någon hjälpa mig... jag har användt mig utav denna guiden men kan bara starta animal crossing.

hur gör man när man vill starta ett annat spel?
        byter man bara namnet på filen man ska starta?

Comment

• var får man tag på dessa filer?

EUR-ACL1.EXE
          EUR-ACL1.DOL

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X