Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Ninja ger oss WiiChip!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har beställt hem detta chip nu iaf:

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=512

Börjar kanske bli dags att jaga rätt på en wii också så att jag kan testa det :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Jag har beställt hem detta chip nu iaf:

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=512

Börjar kanske bli dags att jaga rätt på en wii också så att jag kan testa det :-)
      skynda skynda

Comment

Nu står det till och med på IDG...
        http://www.idg.se/2.1085/1.94010
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Vilket utav dessa CycloWiz eller Wiinja??

Vilket utav dessa CycloWiz eller Wiinja skall man köpa??

m.v.h zezAM.

faaN VAD KUL MED CHIP TILL WIIIIIIN

Comment

Klart du skall köpa CycloWiz, boka bums på vår hemsida!

Själva chippen gör nog mer eller mindre exakt samma sak.

De chip du köper av oss får du som vanligt bäst support på sedan, vilket väl är det viktigaste :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur lång tid ungefär tar det att sätta in ett sådant chip? Kan man om man endå ska till stockholm lämna in maskinen på morgonen och sedan hämta den på eftermiddagen?

Comment

Ja det beror inte så mycket på hur lång tid det tar att sätta i just ditt chip utan på hur många inlämnade konsoller vi har att göra före din tur :-)

Comment

En extra femhundring lite diskret över disken fixar nog det....
                  "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                  Maxtor D-Max 200gig
                  v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Det behöver inte vara speciellt diskret, det är ingen hemlighet att "jag har så jävla bråttom att jag måste få min konsoll chippad före alla andra" kunder får betala 500:- extra.

Comment

Klart, känner man att man kan avvara dom pengarna för att man är så djävulskt otålig, så ska man väl få göra det också...
                      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                      Maxtor D-Max 200gig
                      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Dom liren som dom testat i videosarna som floatar runt på youtube osv.., är det dom liren som rellas, eller måste dom patchas ála 360 vis för dom ska funka ?

Comment

hur otroligt det än låter så pratade jag faktist med en av utvecklarna, dem är tydligen från finland och jag fick se lite installbilder som inte fanns på sidan ^^
                          men jag bad att få köpa ett chip, men det ville han inte, för jag bor i sverige. däremot vill han sälja chippen till "retailers" i 100pack eller ngt, kan ju inte vara dyrt direkt. är ju trots allt bara en PIC-modul

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X