Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beställa Wii från Amazon.de

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ngn som bekräfta att de man bestället från tyskland, /amazon.de fungerar de att chippa?, det är pal maskiner? osv. när kommer de nya chippen till dig Hansi?. väntar på din bekräftelse

Comment

Ja, det kommer att gå att chippa. Om det går att chippa med de gamla chippen eller inte är omöjligt att säga, men det är precis samma sak i sverige. Det är INGEN som helst skillnad på konsollerna i tyskland och de i sverige.

Comment

Så det finns altså inte svenskt språk på den svenska wiin?

Comment

Finns ej svenskt språk i dom svenska wii:arna.

Comment

Vafan, nu är det 4-6 veckors väntetid på Wii från Amazon.de

Typiskt att man inte hann beställa.

Comment

Jag ber om ursäkt för att jag köpte alla deras wii :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

cdon har fått in en liten sändning för er som är intresserade. Kommer säkerligen att gå åt närsom, så det är först till kvarn

Comment

Haha skönt Hansi :P

Fick du göra en beställning per wii? För jag försökte beställa 2 st sammtidigt men det gick inte.

Comment

vart får man tag på sitt Wii nu då?

Comment

Man väntar en dag så kommer det hem två st till :P

Comment

Jag beställde också från amazon.de, tog precis en vecka (5 arbetsdagar).
                        Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                        Wii - Wiinja Deluxe
                        NintendoDS - R4
                        Xbox - SmartXX - SOLD!
                        http://profile.mygamercard.net/crsan
                        http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Original inlägg av crsan Visa Inlägg
                          Jag beställde också från amazon.de, tog precis en vecka (5 arbetsdagar).
                          när beställde du? var det 4-6 veckors leveranstid då eller?

Comment

Original inlägg av Equality Visa Inlägg
                            när beställde du? var det 4-6 veckors leveranstid då eller?
                            Beställde tors 15:e feb. Då fanns de i lager "Verfügbarkeit: Auf Lager"
                            Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                            Wii - Wiinja Deluxe
                            NintendoDS - R4
                            Xbox - SmartXX - SOLD!
                            http://profile.mygamercard.net/crsan
                            http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Jag ber ÅTERIGEN om ursäkt för att jag tömde amazon.de lagret :-)
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ps, jag har gott om WII på lager, lägg era beställningar nu :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X