Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beställa Wii från Amazon.de

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tipps! Kolla med Toys'r'us, va o köpte en Wii hos dom i Barkarby idag, 2699 kr.
    Dom skall tydligen få in en ny sändning idag eller imorgon, dom tillämpar även först till kvarn principen!
    Klockrent!

Comment

Samma sak med Br leksaker! Läste om hur svårt det var att få tag i en wii men jag fick tag på en direkt hos dom i skärholmen , dock hade dom väldigt få i lager..

Comment

Japp, alla butiker har nog fått en skvätt av senaste leveransen, vi köpte c:a 10st på teknikmagasinet förra fredan.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur många wii säljer ni i veckan ingentligen? Ni köper ju alla så vi stackars privatpersoner inte får några :P

Comment

hämtande hem en wii idag från Toys"r"us i kungens kurva, Tackar jag erariwn för . lirat zelda nu i 7 timmar det är riktigt bra . nu återstår väl bara att vänta lite till innan man chippar, verkar ju hända lite grejjor varje dag typ, så man får rätt chip direkt som klarar allt osv :P,.

Edit 17timmar och 37minuter nu . haha det är så roligt.
            Last edited by stjarna1; 2007-03-01, 18:22.

Comment

Nu är dom slut i barkaby iaf

Comment

Ändrad lagerstatus på amazon.de

Verfügbarkeit: Gewöhnlich versandfertig bei Amazon in 5 bis 9 Tagen. Verkauf und Versand durch Amazon.de.

Har även en kompis som väntar på att få sin från www.mobilejoker.com, vet inte deras lagerstatus.
                Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                Wii - Wiinja Deluxe
                NintendoDS - R4
                Xbox - SmartXX - SOLD!
                http://profile.mygamercard.net/crsan
                http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Ar pa kanarieoarna och koper Wii enheter for 239€ st hos Visanta.

Comment

Det var lagom pris

Comment

Om man köper en från usa, går det att chippa den hos er ändå?
                      Playstation 1, 3, PSP
                      Xbox, 360
                      Nintendo Wii

Comment

Ja vi har redan chippat några USA och/eller Japan WII, inga konstigheter med det.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur har det varit med nätaggregatet, med tanke på att det är 110v där och så..
                          Playstation 1, 3, PSP
                          Xbox, 360
                          Nintendo Wii

Comment

Vi använder vårt europeiska nätaggregat...

Comment

Har nu kollat mitt banksaldo, 4500 för 2 Wii enheter bidde det.
                              Känns som mumma.

Comment

köpte idag på ica maxi i haninge 2700kr, 3000kr med rayman!
                                Playstation 1, 3, PSP
                                Xbox, 360
                                Nintendo Wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X