Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beställa Wii från Amazon.de

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bah, jag var ju precis där brevid och käkade på mcdonalds :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe kommer imorn till dig det vet du va
      Playstation 1, 3, PSP
      Xbox, 360
      Nintendo Wii

Comment

Annars kan ni ju alltid testa bloket, finns ett par till salu. Det verkar vara långvarig brist på konsollerna i hela världen, jag ringde till Bergsala och de trodde det skulle få in dåligt med konsoller ett tag framöver.

Comment

Det fanns massor av konsoller under den här veckan på br, toysrus osv, vi fick även in från datorbutiken m.fl som vi bokade bara någon vecka innan.

Men nu kanske dom tog slut igen...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

På lager igen för den som vill länsa
            ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Jasså, jag trodde jag gjorde slut på dom, dom ändrade från 3 dagars leveranstid till 1-2 månader i förrgår...

Comment

Kan man inte få spanska Visanta att leverera till Sverige ?
                Köpte 2 Wii enheter för 239? st och det är ju inte mer än 2250, köpte ju dessutom på plats så jag slapp frakt.

Comment

Tänkte beställa från amazon.de men när man skulle fylla i adressen så finns inte Sverige med i listan över länder. Hur har ni gjort som har beställt förut? ...eller har de ändrat något nyligen

Comment

Dom kanske har ändrat för att så många köper från sverige. Och min kompis svenska konto har spärrats.

Comment

Hmm... löste sig...
                      Jag hade redan ett konto men adressen var fel och när jag skulle ändra den så klagade den på att Sweden inte fanns. Men Schweden fanns i listan, så det räckte att ändra till det...

Comment

Vad kostar frakten från Amazon.de?

Comment

Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
                          Vad kostar frakten från Amazon.de?
                          typ ?7 om jag inte minns fel
                          Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                          Wii - Wiinja Deluxe
                          NintendoDS - R4
                          Xbox - SmartXX - SOLD!
                          http://profile.mygamercard.net/crsan
                          http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Då minns du fel, det är 8? inklusive svensk moms på frakten

Comment

Löste sig med ******* visst, skönt att slippa importera

Comment

Jag vill bli medlem på Amazon.de men fattar mig inte på tyskan!! hjälp?? Nån som kan dra printscrn lr nåt?
                                Tacksam för hjälp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X