Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey-installation

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Du får väll höra med psxcare vad dom ska ha betalt för att fixa det åt dig? Jämför det priset med vad andra firmor tar för samma jobb och kör på det som är mest lockande.

Comment

eller beställa ett nytt chip och inte erkänna sig besegrad förrens man har lyckats? haha. vi får se hur det går. har tagit mig en öl nu för att lugna ner mig lite. jag som hade laddat upp med en massa spel och en ny kabel så att allt skulle funka fint på nya teven och allt...

Comment

hmm, då missupfatta jag dig, trode du hade haft sönder en lödpunkt på wii moderkortet?

Comment

wiikey

Samma problem här ,,, jag har lödit ca 30 xbox samt ps2 or,, men inte fasiken har ngn lödpunkt lossnat så här lätt.

Ja ja ,,skickade iväg mitt chip samt wii till psxcare orkar inte krångla ngt,, men inte skall lödpunkterna(3,4)lossna så lätt,, körde med 300 grader med lödpennan jag arbetar dagligen med på jobbet.

Men jag rekommenderar ALLA som vill köra med wiikey låta grabbarna på psxcare ordna burkarna åt er.
          De har för övrigt en Jävla bra service.

//Zezam

Comment

intressant att någon som kan löda får samma problem. då är de där lödpunkterna alltså inte så jättebra. det ökar ju självförtroendet en liten smula om inte annat.)

nej sån tur är så var det lödpunkterna på wiikey't och inte på wii't som gav sig. glad över att mitt wii fungerar som det ska trots mina ingrepp iaf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X