Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatering av CycloWiz

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatering av CycloWiz

Jag undrar när och om den går att updatera.

Nu kanske jag låter lite tråkig, men har du kollat i ngn av de andra trådarna som gäller chipet, och eller på tillverkarens hemsida.

mvh

edit: http://www.teamcyclops.com/news.html

Comment

nog har jag kollat alltid Men jag får olika svar överallt. Vissa säger att den omöjligt kan uppdateras medans en film på youtube hävdar annat

Comment

Uppdateringen kommer att släppas idag. Så det är bara vänta..

http://www.teamcyclops.com/news.html

Comment

Jobbigt att man måste ha en switch för att uppgradera :/

Comment

Behöver och behöver, det räcker ju med att man drar ut ett par kabelstumpar så får man tvinna ihop dom när dom måste ha kontakt, och dra isär dom när dom inte behöver ha kontakt :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har maxconsole forumet lagt av?

Comment

Jo men det är ju smidigare att inte behöva någonting alls. Som dom andra chippen. Sammtidigt är det väl en säkerhetsåtgärd för att slippa att nintendo skulle kunna flasha sönder chippet.

Comment

Om man har en switch som psx-care satte dit när de moddade maskinen är man färdig att updatera?

Comment

Nu har uppdateringen kommit!

Kom o tänka på en sak, de står att man skall trycka en massa på reset under uppdateringen, Måste man med andra ord göra Installation 2 av chipet med? de vill säga, "installation av on/off funktion till reset knappen?

Comment

Om någon uppdaterar vill jag gärna veta hur det går... Vågar inte vara först och misslyckas ;-)

Comment

Original inlägg av Hyndan Visa Inlägg
                        Om någon uppdaterar vill jag gärna veta hur det går... Vågar inte vara först och misslyckas ;-)
                        Jag måste bara löda in switchen först Jag var lite slö när jag satte i chippet och nu kom straffet. Har i alla fall en egen skruvmejsel nu.

Comment

Original inlägg av freddyc Visa Inlägg

Kom o tänka på en sak, de står att man skall trycka en massa på reset under uppdateringen, Måste man med andra ord göra Installation 2 av chipet med? de vill säga, "installation av on/off funktion till reset knappen?
                          Om du läser på cyclowiz hemsida så ser du att man behöver inte ha den sladden för att uppdatera. Man måste dock ha en flash on/off switch.

Comment

Original inlägg av freddyc Visa Inlägg

Nej, man behöver bara göra den delen som heter Upgrade mode (optional).

Original inlägg av teamcyclops.com
                            We were asked if the chip disable wire going to the Reset button is needed to upgrade. No, it's not needed!

Comment

Hej!

Jag fick min switch installerad av er i butiken och jag är lite orolig att den kanske inte fungerar (eftersom jag var en av dom som fick mitt wii chippat första dagen när cyclo kom). Jag antar att det bara är att testa när jag kommer hem i kväll, men det skulle vara nice att veta ifall de switchar ni installerade i början fungerar ...

mvh Kakmannen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X