Jag undrar när och om den går att updatera.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Uppdatering av CycloWiz
Collapse
X
-
Nu kanske jag låter lite tråkig, men har du kollat i ngn av de andra trådarna som gäller chipet, och eller på tillverkarens hemsida.
mvh
edit: http://www.teamcyclops.com/news.html
- Citat
- Flag
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Behöver och behöver, det räcker ju med att man drar ut ett par kabelstumpar så får man tvinna ihop dom när dom måste ha kontakt, och dra isär dom när dom inte behöver ha kontakt :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu har uppdateringen kommit!
Kom o tänka på en sak, de står att man skall trycka en massa på reset under uppdateringen, Måste man med andra ord göra Installation 2 av chipet med? de vill säga, "installation av on/off funktion till reset knappen?
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag måste bara löda in switchen förstOriginal inlägg av Hyndan Visa InläggOm någon uppdaterar vill jag gärna veta hur det går... Vågar inte vara först och misslyckas ;-)
Jag var lite slö när jag satte i chippet och nu kom straffet. Har i alla fall en egen skruvmejsel nu.
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du läser på cyclowiz hemsida så ser du att man behöver inte ha den sladden för att uppdatera. Man måste dock ha en flash on/off switch.Original inlägg av freddyc Visa InläggNu har uppdateringen kommit!
Kom o tänka på en sak, de står att man skall trycka en massa på reset under uppdateringen, Måste man med andra ord göra Installation 2 av chipet med? de vill säga, "installation av on/off funktion till reset knappen?
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, man behöver bara göra den delen som heter Upgrade mode (optional).Original inlägg av freddyc Visa InläggNu har uppdateringen kommit!
Original inlägg av teamcyclops.comWe were asked if the chip disable wire going to the Reset button is needed to upgrade. No, it's not needed!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej!
Jag fick min switch installerad av er i butiken och jag är lite orolig att den kanske inte fungerar (eftersom jag var en av dom som fick mitt wii chippat första dagen när cyclo kom). Jag antar att det bara är att testa när jag kommer hem i kväll, men det skulle vara nice att veta ifall de switchar ni installerade i början fungerar
...
mvh Kakmannen
- Citat
- Flag
Comment

Comment