Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey installation

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag klarar det nog, önska mig lycka till. Tack för guiden Hansi

Comment

En liten undran, hur kommer det bli med online spelen när man har ett Wiikey?
      Kommer det gå att spela multiplayer eller man ska hålla sig undan det?

Comment

Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
        Det är väl ingen som vet något säkert än men än så länge finns det inga uppgifter om att Nintendo skulle kunna upptäcka att man kör med en moddad konsoll.

Men skulle de nån gång vidta några åtgärder så är det nog nya firmware uppgraderingar du skall oroa dig för.
        Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
          jag tror inte att det är nån fara eftersom chippen bara grejjar med dvdläsaren, så att det finns ingen anledning till att nån skulle märka de där chippet om man kopplde upp sig på nätet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X