Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Printable.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det löste sig bra genom att köra Acoustica CD/DVD Label Maker , ställer värdena där till 119,5 och 20,5. Så slipper man se vita kanter. Canons egna program går helt enkelt inte att ställa högre än 118, lite synd.
    /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Det är A4 jag ska köpa, lr?

Comment

MuRRe_C:

jajamensan, A4 all the way

Mr_Walker:

Skönt att du hitta inställningar som fungerar för dig! Bränn och kör!

Comment

Loki: Är det full printable skivor som du använder?

som t.ex. DVD-R 4,7 GB Verbatim 16x Hastighet Foto Skrivbar NO ID i kakbox 50-pack

Diss yta: Vid Foto skrivbar
          Skriv area: 48mm från inre ringe

(http://www.nierle.se/)

Eller

DVD-R 4,7 GB Verbatim skrivbar (fullprintable) 16x maxhastighet i kakbox 25-pack (Samma som 50-pack?)
          PS2 DMS4 PRO
          Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
          PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
          PS3 Slim 160GB original
          NDS Lite M3 Real 8GB

Comment

kör med Undercoverxp. ställ in måtten exakt, mät med skjutmått.....så skriver den ut exakt som originalskivor. Försegla sedan med lackspray som finns.....

helt superbt resultat....

verbatim dvd-r använder jag mig allltid av...och Pixma 4300

sen måste jag bara säga att jag tycker fodral e lite överskattat...har man 80 games så räcker det att skriva ut snygga labels o sen sparar jag allt i en pärm så finns alltid allt kvar på samma ställe........
            Last edited by corre; 2007-12-26, 13:47.

Comment

Lillejan:

48 mm från inre ringen lät jättemycket.

Jag använder just nu Traxdata White hub printable. På de är innermåttet 17.

Har aldrig sett något med 48 mm, jag kanske missuppfattade vad du menade men 48mm från inre kanten blir ju mitt i skivan typ?

Men skivorna du anger stämmer bra. Du får dubbelkolla och höra av dig här igen.

Lycka till!

- Hasse

Comment

jag har en epson r220, ville bara tipsa för färgen är mycket billigare och inget krångel med chip vid pirat färg osv.

skriver ut finfint!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X