Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

konstiga ljud?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nä du kan behålla dina tillbehör. Skicka bara basenheten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok bra.

Nu har allt annat jag köpt av er tidigare fungerat så jag har aldrig behövt skicka in någonting till er.

Är det bara att skicka till(?):

NETCARE AB
      Blekingegatan 16
      118 56 Stockholm

Ska jag ha något returnr eller liknande att markera paketet med eller räcker dom om jag lägger med en lapp med felbeskrivning?

Och vilket fraktalternativ ska jag ta? Jag förmodar att ni återbetalar den efteråt om ni konstaterat fel på enheten?
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Lapp med felbeskrivning och dutt kundnummer. Skicka med företagspaket 16.00 så går det snabbast. Om du orkar vänta så kan jag skicka en förbetald paketlapp.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Lapp med felbeskrivning och dutt kundnummer. Skicka med företagspaket 16.00 så går det snabbast. Om du orkar vänta så kan jag skicka en förbetald paketlapp.
          Ah det vore ju super. Inte undra på att man prioriterar er vid konsol/chip köp med sådan service :P

edit: Men den skickas ut typ idag eller imorn då? Så jag ev hinner skicka in den under veckan iaf.

edit2: Ja just ja. Är det ok om jag skickar med Wii Sports skivan iaf? Jag tänkte så ni verkligen har möjlighet att testa enheten precis som jag har gjort med samma media etc.
          Last edited by pemani; 2007-06-04, 21:20.

360 JTAG Backup Console
          360 JTAGable Console

Comment

Imorgon är det helg, skickar jag paketlapp till dig idag så har du den på torsdag och vi kan få hit konsollen tidigast till fredag.
            Maila mig ditt kundnummer så skickar jag paketlapp.
            Skicka gärna med din wiisports!

Comment

Så, mailade precis. Skickar med Wii sports. Stort tack på förhand.

360 JTAG Backup Console
              360 JTAGable Console

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X