Nä du kan behålla dina tillbehör. Skicka bara basenheten.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
konstiga ljud?
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
ok bra.
Nu har allt annat jag köpt av er tidigare fungerat så jag har aldrig behövt skicka in någonting till er.
Är det bara att skicka till(?):
NETCARE AB
Blekingegatan 16
118 56 Stockholm
Ska jag ha något returnr eller liknande att markera paketet med eller räcker dom om jag lägger med en lapp med felbeskrivning?
Och vilket fraktalternativ ska jag ta? Jag förmodar att ni återbetalar den efteråt om ni konstaterat fel på enheten?PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
Lapp med felbeskrivning och dutt kundnummer. Skicka med företagspaket 16.00 så går det snabbast. Om du orkar vänta så kan jag skicka en förbetald paketlapp.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ah det vore ju super. Inte undra på att man prioriterar er vid konsol/chip köp med sådan service :POriginal inlägg av Hansi Visa InläggLapp med felbeskrivning och dutt kundnummer. Skicka med företagspaket 16.00 så går det snabbast. Om du orkar vänta så kan jag skicka en förbetald paketlapp.
edit: Men den skickas ut typ idag eller imorn då? Så jag ev hinner skicka in den under veckan iaf.
edit2: Ja just ja. Är det ok om jag skickar med Wii Sports skivan iaf? Jag tänkte så ni verkligen har möjlighet att testa enheten precis som jag har gjort med samma media etc.Last edited by pemani; 2007-06-04, 21:20.PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
- Citat
- Flag
Comment
-
Imorgon är det helg, skickar jag paketlapp till dig idag så har du den på torsdag och vi kan få hit konsollen tidigast till fredag.
Maila mig ditt kundnummer så skickar jag paketlapp.
Skicka gärna med din wiisports!Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Så, mailade precis. Skickar med Wii sports. Stort tack på förhand.PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
- Citat
- Flag
Comment

Comment