Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wii Brick Blocker
Collapse
X
-
Du skriver en fråga i ett forum som haft 2 tidigare postningar på över ett halvår, får inte svar inom 2 timmar och därför skickar klagomål i nått slumpmässigt helt orelaterat forum.. Bra tänkt..?Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
- Citat
- Flag
Comment
-
Suffix - temp bannad - hur fan skulle forumet se ut om alla som inte fått svar på sin fråga började SPAMMA ALLA TRÅDAR istället för att göra en snabb sökning på google...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
En snabb fråga bara... är det okej att köra en WiiBrickBlockad Super Paper Mario skiva (bränd) i mitt Wiikey chippat Wii som aldrig har varit uppkopplad till internet? (Och därmed ej uppdaterad...) alltså firmware 1.0?
Vill bara vara HELT säker.
EDIT: Jag såg att jag har firmware 2.1E... Är det okej att köra ett Wiibrickblockat Super Paper Mario på den då?Last edited by Pigma; 2007-09-01, 14:20.
- Citat
- Flag
Comment
-
WiiBrick******* tar ju bort (eller blockar den bara?) uppdateringen så att den inte körs när du startar spelet så det ska väl inte vara någon fara vad jag förstått.
Angående Big_Brain_Academy_Wii_Degree_USA_Wii-PROMiNENT, om ni inte vill ha 2 kanaler så är det väl bättre att tanka Big_Brain_Academy_PAL_REPACK_MULTi5_Wii-WiiERD som då är PAL.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av rbt Visa InläggBig_Brain_Academy_Wii_Degree_USA_Wii-PROMiNENT har uppdatering, jag har inte testat att köra denna patch på iso'n men någon annan kan juh testa.
Edit: Kör brick blockern! Jag fick inga direkta problem, men har nu 2x News och 2x Weather channel
Du fick två av kanalerna har du kört någon update efter detta? så du vet om uppdateringen fungerar som den ska....tänkte försöka starta metroid prime 3 och man får ju två kanaler med den updaten också vilket jag tycker är lite oroande.
- Citat
- Flag
Comment
-
De läser inte readme-filer och text på webbsidor där det står hur man skall göra, utan laddar ner och kör - och drar till närmaste forum när det inte fungerar.Original inlägg av FantomenK Visa Inläggfattar inte vad folk har problem med....Last edited by khim; 2007-09-12, 13:22.
- Citat
- Flag
Comment
-
det är också ett sätt... fasst ja ska inte klaga.. jag fastnar också över småsaker ibland.. löser ofta dom direkt efter jag skrivit ett forum...Original inlägg av khim Visa InläggDe läser inte readme-filer och text på webbsidor där det står hur man skall göra, utan laddar ner och kör - och drar till närmaste forum när det inte fungerar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har sökt i massa forum om brickblocker och hälften säger att man ska använda detta och hälften inte. Vad är egentligen sant? Samma sak om Regionfrii, kollar alla spel jag laddar ner och det står redan att dom är i Pal. Laddar bara ner Pal-spel och har ett Nintendo wii med D2CKEY, senaste uppdateringarna då detta fixades förra veckan.
Någon som har bästa svaret, köra med brickblocker el inte?
- Citat
- Flag
Comment

Comment