Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii Brick Blocker

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.psxcare.com/support/for...g&pp=20&page=1

INGEN SER JU MINA INLÄGG - FÅR ALDRIG SVAR

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
      http://forum.psxcare.com/support/for...g&pp=20&page=1

INGEN SER JU MINA INLÄGG - FÅR ALDRIG SVAR
      Du skriver en fråga i ett forum som haft 2 tidigare postningar på över ett halvår, får inte svar inom 2 timmar och därför skickar klagomål i nått slumpmässigt helt orelaterat forum.. Bra tänkt..?

Comment

Suffix - temp bannad - hur fan skulle forumet se ut om alla som inte fått svar på sin fråga började SPAMMA ALLA TRÅDAR istället för att göra en snabb sökning på google...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

En snabb fråga bara... är det okej att köra en WiiBrickBlockad Super Paper Mario skiva (bränd) i mitt Wiikey chippat Wii som aldrig har varit uppkopplad till internet? (Och därmed ej uppdaterad...) alltså firmware 1.0?

Vill bara vara HELT säker.

EDIT: Jag såg att jag har firmware 2.1E... Är det okej att köra ett Wiibrickblockat Super Paper Mario på den då?
          Last edited by Pigma; 2007-09-01, 14:20.

Comment

WiiBrick******* tar ju bort (eller blockar den bara?) uppdateringen så att den inte körs när du startar spelet så det ska väl inte vara någon fara vad jag förstått.

Angående Big_Brain_Academy_Wii_Degree_USA_Wii-PROMiNENT, om ni inte vill ha 2 kanaler så är det väl bättre att tanka Big_Brain_Academy_PAL_REPACK_MULTi5_Wii-WiiERD som då är PAL.

Comment

Original inlägg av rbt Visa Inlägg
              Big_Brain_Academy_Wii_Degree_USA_Wii-PROMiNENT har uppdatering, jag har inte testat att köra denna patch på iso'n men någon annan kan juh testa.

Edit: Kör brick blockern! Jag fick inga direkta problem, men har nu 2x News och 2x Weather channel

Du fick två av kanalerna har du kört någon update efter detta? så du vet om uppdateringen fungerar som den ska....tänkte försöka starta metroid prime 3 och man får ju två kanaler med den updaten också vilket jag tycker är lite oroande.

Comment

problem

jag får upp ett medelande som lyder så här

"Det gick inte att initiera programet korrekt (0xc0000135). klicka på ok för att avsluta programet."

så jag undrara varför det inte fungerar och vad jag ska göra för att det ska fungera hör gärna av er

Comment

har du installerat .net 2.1 eller vad det nu var från microsoft update?

Comment

vet ej

du sa någonting om .net 2.1 eller 1.2 vet ej vad det är för någonting har installerat allt från uppdate vad ska jag göra

Comment

fattar inte vad folk har problem med....

Comment

Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
                        fattar inte vad folk har problem med....
                        De läser inte readme-filer och text på webbsidor där det står hur man skall göra, utan laddar ner och kör - och drar till närmaste forum när det inte fungerar.
                        Last edited by khim; 2007-09-12, 13:22.

Comment

Original inlägg av khim Visa Inlägg
                          De läser inte readme-filer och text på webbsidor där det står hur man skall göra, utan laddar ner och kör - och drar till närmaste forum när det inte fungerar.
                          det är också ett sätt... fasst ja ska inte klaga.. jag fastnar också över småsaker ibland.. löser ofta dom direkt efter jag skrivit ett forum...

Comment

Är Wii Brick Blocker 100% säkert, eller finns det en risk att det inte fungerar ändå och att den updaterar?

Comment

Har sökt i massa forum om brickblocker och hälften säger att man ska använda detta och hälften inte. Vad är egentligen sant? Samma sak om Regionfrii, kollar alla spel jag laddar ner och det står redan att dom är i Pal. Laddar bara ner Pal-spel och har ett Nintendo wii med D2CKEY, senaste uppdateringarna då detta fixades förra veckan.
                              Någon som har bästa svaret, köra med brickblocker el inte?

Comment

Samma svar som på din förra fråga som var copy-paste av denna. se svaret där...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X