Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förslag på dvd-r skivor till wii?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
    InWareHouse är de enda i sverige jag har hittat som säljer taiyo yuden, men dom kostar drygt 11:- per skiva... det kanske finns billigare att få tag i utomlands, men försäkra dig om att dom är äkta innan du slår till. många återförsäljare köper in taiyo yuden i god tro men får istället kopior.
    Det är inte dem skivorna man sak ha, det ska vara Premium, fråga mig inte varför bara

Har bara snubblat över flera inlägg på olika forum där folk gnällt på Taiyo Yuden och fått svar att det ska vara Taiyo Yuden Premium...

Comment

taiyo yuden premium

Comment

Jag köpte en massa verbatim skivor, tyvärr så funkar det ävligt dåligt att bränna wii-spel på de. Får bara felmedelande när jag ska läsa. Nu bränner jag på tuffdisk rw-skivor som funkar bra. Verbatim skivorna används till film.

Comment

Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
          Jag köpte en massa verbatim skivor, tyvärr så funkar det ävligt dåligt att bränna wii-spel på de. Får bara felmedelande när jag ska läsa. Nu bränner jag på tuffdisk rw-skivor som funkar bra. Verbatim skivorna används till film.
          DVD-R eller DVD+R?

Comment

Dvd-r

Comment

Min Wii har tagit säkert 6 olika skivor - både plus och minus, det som det hänger mer på är hur skivorna fungerar med brännaren snarare än skivorna fungerar med Wii:t. Jag har valt att bränna mina spel med Infinti skivor -smaurai och white top då de fått 98 procent när jag testat dem med min brännare och de är billiga.

Comment

Jag kör med whitetop (Premium) DVD+R och dom funkar kanon i mitt Wii och i min xbox med samt att bränna annat på

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X