Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skivor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skivor?

Vilka skivor kan man använda till wii?
    Jag hade länge http://se.********.dk/?page=products&product_id=1302 men bytte för ett tag sen till http://se.********.dk/?page=products&product_id=1345. Mitt wii har haft problem med att läsa dom nya skivorna, stannar mitt i spelen och säger att skivan inte kan läsas. Någon som testat med såna skivor? Det ska sägas att dom är skrivningsbara...

Dom här fungerar utmärkt

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=651&xSec=95
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

De som hansi länkar till är de jag kör med. Varenda bränd skiva har funkat klockrent förutom en kopia av resident evil men det blev något fel på bränningen, ser ut att ha stannat upp mitt i och fortsatt senare om man kollar spåren på skivan på baksidan. Trots det så bootar den fortfarande skivan

Comment

ja kan inte bränna minus skivor

Comment

Ta och knäck din usla HP hem-pc då och släng ur antikbrännaren och sätt i en pioneer 112, dom kostar bara några futtiga hundralappar.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

verbatim + skivor är det enda som jag bränner på och jag har aldrig några problem. Har aldrig ändrat booktype heller. dock är det som hansi säger kanske en god ide att byta brännare om du sitter med något antikt.

Comment

Okej
              Last edited by FantomenK; 2007-10-01, 17:40.

Comment

pioneer 112 med Verbatim DVD+R 4.7GB 16xspeed Advanced Azo cakebox 100pcs.

funkar inte !!!

Comment

Har du ändrat booktype? Har för mig man måste göra det med just Verbatim DVD+R (vissa versioner iaf.)
                  Vad händer förresten, får du igång spelet alls?

Comment

Skulle dessa fungera???
                    http://www.cdrohlinge24.de/tdkspindl...6x-p-6055.html

Har Wiinja Deluxe!!

Comment

Har någon provat Traxdata?

Comment

Använder Premium 8x DVD-R skivor. Kostar ca 2,30 kr per skiva. Mycket bättre än Verbatim som kostar 20 kr per skiva. Har inte haft en enda misslyckad bränning med de skivorna. Allt jag har brännt med de skivorna har fungerat bra oavsett om det är XBOX, DVD-filmer, Gamecube eller Wii spel.
                        XBOX
                        X-ecuter 2.2 Lite
                        X2_4983.06 Bios
                        120GB HD
                        SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
                        WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
                        M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
                        Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

Original inlägg av Krewie Visa Inlägg
                          Har någon provat Traxdata?
                          Jag kör med traxdata för tillfället. Jag ber er däremot att avstå från att köpa deras DVD-RW de funkar inte alls för mig inte 1 enda lyckad bränning ! !
                          Rekomenderar iaf deras DVD-R och DVD+RW

Comment

Grejen är att jag vill kunna köpa så man kan skriva på skivorna så man får fina etiketter =) Någon som har testat detta?

Comment

Jag använder TDK DVD-R med skrivbar yta och det blir väldigt bra.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X