Original inlägg av joellindgren
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Super_Mario_Galaxy_PAL_Wii-WiiZARD
Collapse
X
-
Det har med credibility att göra. Språkbruk och kunskap, och att uttrycka den. Inte så att iaf jag litar på vem som helst här. Speciellt med otroligt knapp och dåligt uttryckt information.Original inlägg av ColinZeal Visa InläggSen undrar jag om folk ens läser tråden? Många frågor som svarats på redan.Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
- Citat
- Flag
Comment
-
Hade aldrig uppdaterat min WiiKey tidigare, gick direkt till 1.9G Beta updaten och det fungerade fint.
Uppdaterade sedan mitt Wii (till 3.1 E) som jag aldrig uppgraderat tidigare heller, vilket fungerade fint också. Nu återstår bara att bränna Mario Galaxy och se om det fungerar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag körde 1.9g patchen från Wiikey, brände ner SMG med imgBurn på Verbatim skiva. Spelet startar och jag kommer till scenen (1-2 minuter in i spelet) där bowser tar hela slottet och då hänger sig spelet.
"The Game Disc could not be read. Please read the Wii Operations Manual for more information". Detta står i "Mario Text", inte den gamla vanliga.
Har försökt flera gånger men hänger sig alltid på samma plats. Vad kan jag göra
Last edited by acidbomb; 2007-11-16, 01:02.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har aldrig haft problem med nåt spel...Och jag bränner på verbatim DVD-R x16 och brännar alla mina spel i x16 hastighet och det funkar alltid bra..Bränner i Nero 8Nintendo 64
Gamecube
Wii
XBOX 360
Nintendo DS
Playstation 3
M2N32-SLI Deluxe
AMD 6400+
Geforce 9800GTX 512MB
8GB Ram PC6400
1x74GB SATA 16MB 10000RPM
- Citat
- Flag