Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Super_Mario_Galaxy_PAL_Wii-WiiZARD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det går ej att köra med vanlig cd-skiva i wii du måste ha dvd-skiva
    och ändra bara till att du ska bränna på dvd skiva i ditt brännar program sen är de klart.

Och vad har du fått 1.3 ifrån? Det måste vara config disken du tänker på tror jag...

Så de är bara att köra in 1.9b när du brännt ut de.
    Nintendo 64
    Gamecube
    Wii
    XBOX 360
    Nintendo DS
    Playstation 3

M2N32-SLI Deluxe
    AMD 6400+
    Geforce 9800GTX 512MB
    8GB Ram PC6400
    1x74GB SATA 16MB 10000RPM

Comment

HackeZacke:läs vad Grima har skrivit, gjorde samma fel som du. har nu uppdaterat den så jag kan spela Mario. funderar nu på att gå steget länge och prova Ntsc spel. Måste man uppgradera den mer för att kunna göra det?

Comment

Original inlägg av kungsvensson Visa Inlägg
        funderar nu på att gå steget länge och prova Ntsc spel. Måste man uppgradera den mer för att kunna göra det?
        Du måste inte uppgradera chippet mer då det för det första inte finns någon mer uppdatering. Och om du ska köra NTSC var då säker på att kolla vilken release det är och om den fungerar med brickblocker (alla fungerar nämligen inte).Kolla in kompatibilitetslistan, har inte adressen i huvudet men den finns i tråden "Fungerande releaser: Wiikey"
        sigpic

Comment

Hallå! Vrf får man Error conde #001 unauthorized device.....

Jag har V3.1E på Wiien och 1.9g på wiikey så de borde funka eller? Hur löser man detta?
          X-Box 1.4
          Xenium *ICE*Pin-Head
          120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
          Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
          Wii Wiikey 1.9g
          Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Codo: läs vad Grima har skrivit tidigare i tråden. Du har inte uppdaterar wiin till 1.9g. Du har bara testat och sett att det går att uppdatera. tryck på reset fler gånger så kommer du att se att den uppdaterar.

Comment

Märkte detta! Då jag testade en gång till...läste på ett annat forum! Nu så funkar de så alla ni som får errorcode #001 och säger att ni har 1.9g testa uppdatera igen så kommer de en liten röd text som säger att man ska rebota galaxy och de kommer funka!
              X-Box 1.4
              Xenium *ICE*Pin-Head
              120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
              Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
              Wii Wiikey 1.9g
              Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

hej, jag har ett yaosm-chip till mitt wii och jag får inte smg att fungera, error 001 unauthorised.... jag kollade på yaosms hemsida med det enda som förslogs var programmering, vilket jag inte kan.

någon som vet hur man får igång det?

Comment

Original inlägg av 0scar Visa Inlägg
                  hej, jag har ett yaosm-chip till mitt wii och jag får inte smg att fungera, error 001 unauthorised.... jag kollade på yaosms hemsida med det enda som förslogs var programmering, vilket jag inte kan.

någon som vet hur man får igång det?
                  Det går då troligen inte för tillfället,

Comment

Det verkar som att endel har problem och tänkte bara berätta hur jag gick till väga. Dom flesta verkar ha Wiikey jag är inte en av dom.. Jag har CycloWiz..

Först uppdaterade jag så att jag hade CycloWiz 3.6beta.
                    Satte in SMG skivan och lät den uppdatera mitt Wii...

Sen var det bara att börja gejma.

Comment

Jag är inte säker, men jag tror att om man har YAOSM eller Wiifree så måste man ta ut chippet ur konsollen för att uppdatera det.

Comment

Tjena. Ledsen, ja har läst på forumet men för säkerthetskull skulle jag vara tacksam ifall jag fick ett svar riktat specielt mot mig.
                        Jag lät min kompis uppdatera mitt Wii, tydligen så uppdaterade han 1.9G (för galaxy) sedan 3.1E. Följande frågar lyder: Vad ska jag uppdatera nu? Han sa att 1.9B uppdateringen funkade inte av någon anledning, kan det vara för att han brände skivan för snabbt? I alla fall, skulle vara tacksam ifall någon sa till mig vilka uppdateringar jag ska fixa så att jag också kan sätta igång och spela SMG .
                        Ska jag har den dära hotfix uppdateringen? eller? i alla fall, jag tankar SMG PAL nu (wiizard)

mvh/Tobias

Comment

har du 3.1E installerat och wiikey 1.9G redan så är det bara at ttuta och köra... PAL versionen asså

Comment

Hur kollar man vilken version man har på allt ... wiikey och wii ...

Comment

Wii firmwaren står i options menyn nere till vänster, sen uppe i höger hörn står versionen...
                              WiKey måste du köra setupskivan eller update för att se vilken firmware på det du har...

Comment

När jag kör spelet (orginal) med en komponentvideokabel så hackar film sekvenserna men när jag kör med vanliga kabeln så gör den INTE det, nån som vet varför?
                                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X