Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ja jag tror det, jag hade samma problem som dig i början och jag tror att jag fixade det genom att ladda hem setup v1.2.rar, jag bootade med den och sen så bytte jag skiva till setup v1.3.
Hoppas det hjälper.
när jag hade uppdaterat wii till 3,0 fungerade inte setupdisken.
Jag hittade då en editerad version av 1,2 som jag tyvärr inte vet var. med den kunde jag iaf gå in i settings och sätta wiikey till region free då fungerade sen setup v1,3 efter detta.
Antar att det är lättare att om man har en gamecube kontroll, eftersom den "vanliga" 1.2 behöver det har jag för mig.
Just det ja! Så var det jag gjorde, det var en moddad version av setup 1.2 som jag använde mig av och bootade med och sen kunde man bara byta skiva till 1.3. Man blir lite glömsk på äldre dar.
Hej.
Fick äntligen igång min igår efter mycket om-och-men.. Observera att du måste ha en GC-dosa!!
Quoatar mig själv, eftersom jag borde tillägga att det var INNAN jag hittade denna som jag hade mycket om-och-men.. Såfort jag fick tag i denna fungerade allt smärtfritt. Rekommenderar den till 100% =D..
(Kanske blir lite missledande å kanske finns folk som inte vågar testa om dom tror att jag hade problem med denna grejj)..
Lycka till för er som har samma problem som jag hade =D
Man laddar ner 1.9g bränner ut den och följer anvisningarna!!
Att man lyckas krasha något är ju bra underligt!
Ja du, jag är 31 år, van datorentusiast och har spelat chippade konsolspel sedan flera år tillbaka men jag går bet på det här. Var glad att du inte är i min sits istället.
Jag är överlycklig och tacksam för att jag får tips och hjälp på det här forumet.
Comment