Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Serie LEH141...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej Hansi
    Jag har Wii med ser. Nr LEH 1327?.. vilken chip rekommenderas . Tacksam för svar ?

Comment

Jag fick ett mail i eftermiddags, verkar som om mina Argon är på väg så dom är säkert här till på fredag eller början av nästa vecka.

Vi ligger ett par arbetsdagar efter med att skicka beställningar pga långhelgerna och det stora kundtrycket i butiken.

Just nu rekommenderar jag d2ckey, fungerar stabilt och är smidiga att installera med flexpcb.

Men fråga igen om en vecka, då kanske jag har ändrat mig helt :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Kan jag ha den med tanke på att sr nr på min wii är LEH 1327....

Comment

Det är LEH 1353... och högre som har d2c chipset i dvdläsaren och skall chippas med d2ckey eller argon. Du har att välja mellan Wiikey och Wiinja Deluxe om du skall ha något bra chip.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Färre anslutningar på Argon, samt möjlighet att programmera om Argonchippet med en JTAG programmeringskabel.
            Kommer det krävas någon mer utrustning än denna kabel för att programmera om ARGON? Jag vet inte riktigt vad JTAG är för något. Med andra ord; kommer en 'vanlig' användare utan specialutrusning kunna programmera om själv om man har JTAG-kabeln?

De enda som kan skada vår demokrati är vi själva.

Comment

Jag såg att det är en kabel som kopplas från chippet till ens PC. Vet ni vad det är för koppling mot PCn?

Följdfråga: Måste man öppna sin Wii varje gång man vill programmera om chippet? Eller finns det något annat smart sätt att lösa det på?

Comment

"Injectus" JTAG programmerare kopplas till USB

Öppna wiin...eller ha någon form av kontakt/kablar hängande på utsidan.

Comment

Tack för infon

Är alla Argon-chip som är på ingående uppbokade?

Hur är det med tillgången på D2CKey-chip?

Comment

Vi lade upp argon för bokning för bara ett dygn sedan, så dom är långt ifrån uppbokade. Vi har gott om d2ckey på lager också.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X