Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag fick ett mail i eftermiddags, verkar som om mina Argon är på väg så dom är säkert här till på fredag eller början av nästa vecka.
Vi ligger ett par arbetsdagar efter med att skicka beställningar pga långhelgerna och det stora kundtrycket i butiken.
Just nu rekommenderar jag d2ckey, fungerar stabilt och är smidiga att installera med flexpcb.
Men fråga igen om en vecka, då kanske jag har ändrat mig helt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är LEH 1353... och högre som har d2c chipset i dvdläsaren och skall chippas med d2ckey eller argon. Du har att välja mellan Wiikey och Wiinja Deluxe om du skall ha något bra chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Färre anslutningar på Argon, samt möjlighet att programmera om Argonchippet med en JTAG programmeringskabel.
Kommer det krävas någon mer utrustning än denna kabel för att programmera om ARGON? Jag vet inte riktigt vad JTAG är för något. Med andra ord; kommer en 'vanlig' användare utan specialutrusning kunna programmera om själv om man har JTAG-kabeln?
Öppna wiin...eller ha någon form av kontakt/kablar hängande på utsidan.
Vi lade upp argon för bokning för bara ett dygn sedan, så dom är långt ifrån uppbokade. Vi har gott om d2ckey på lager också.
Comment