köpte mig rätt nyss ett wii black edition och har spelat mario party 8 och madworld och ingen av spelen täcker hela min TV, har 50" med component kabel till wiiet, inställt på 16:9 på mario party blir det som en låda när jag spelar, och madworld blir 16:9 fast täcker inte hela bilden, svart ram runt alltsammans, varför e det såhär?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
inge 16:9 i några spel
Collapse
X
-
Letterbox o inte anamorfisk kanskeOriginal inlägg av pimmen Visa Inläggköpte mig rätt nyss ett wii black edition och har spelat mario party 8 och madworld och ingen av spelen täcker hela min TV, har 50" med component kabel till wiiet, inställt på 16:9 på mario party blir det som en låda när jag spelar, och madworld blir 16:9 fast täcker inte hela bilden, svart ram runt alltsammans, varför e det såhär?
Det finns ju en uppskö olika Widescreen varianter. ( Höjd/Bredd upplösning )/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
-
Ojj....
Kika med Bergsala.se o se vad de säger./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite som mitt problem med Virtua Console spel orginal o min TV med en Komponentkabel:http://www.forum.psxcare.com/support...4&postcount=35/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment