Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

inge 16:9 i några spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• inge 16:9 i några spel

köpte mig rätt nyss ett wii black edition och har spelat mario party 8 och madworld och ingen av spelen täcker hela min TV, har 50" med component kabel till wiiet, inställt på 16:9 på mario party blir det som en låda när jag spelar, och madworld blir 16:9 fast täcker inte hela bilden, svart ram runt alltsammans, varför e det såhär?

Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
    köpte mig rätt nyss ett wii black edition och har spelat mario party 8 och madworld och ingen av spelen täcker hela min TV, har 50" med component kabel till wiiet, inställt på 16:9 på mario party blir det som en låda när jag spelar, och madworld blir 16:9 fast täcker inte hela bilden, svart ram runt alltsammans, varför e det såhär?
    Letterbox o inte anamorfisk kanske

Det finns ju en uppskö olika Widescreen varianter. ( Höjd/Bredd upplösning )
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

såhär ser dom olika ut menar jag.

Mario Party 8 ser ut såhär

och Madworld ser ut såhär

så ska det väl inte vara?

Comment

Ojj....

Kika med Bergsala.se o se vad de säger.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

ringde dom, o dom tyckte kort och gott att det lät skumt, haha inte bra grejjer!

Comment

Lite som mitt problem med Virtua Console spel orginal o min TV med en Komponentkabel:http://www.forum.psxcare.com/support...4&postcount=35
            / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X