Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Waninkoko Firmware Updater v4.3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av riger Visa Inlägg
    Ladda ner New Super Mario bros eller Endless ocean 2, dom innehåller system meny 4.2
    Se till att du laddar ner PAL versionen och en "untouched" eller "incl updates"
    Du ska inte ha en som heter "updates removed" eller "scrubbed"

Länken nedan tar dej till ett forum som beskriver hur du får bort semi-brickningen
    http://www.wiihacks.com/bricked-wii-...era-error.html
    NSMB innehåller 4.1 om jag får be... Super Mario Galaxy 2 innehåller däremot 4.2
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av grov35 Visa Inlägg
      men hur ska man kunna spela andra spel då?
      Sväng förbi PSXCare med din Wii, och be om att få HBC paketet, detta kostar dig 595:- då ingår ett 2gb SD kort med mjuvkara samt ett pappersark där det står hur du använder USBLoaderGX... du får då även med Gecko, som kan starta utländska spel... (även detta finns en kort liten instruktions manual för om du ber om det) det e jag som skrivit båda dessa... borde vara hyffsat enkelt att förstå sig på...

Bor du inte i stockholm kan du skicka in konsollen också... då kostar det lite mer (frakt fram och tillbaka) men du är mer eller mindre garanterad att det fungerar, plus att du får support på det
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ja, stämmer. Började på en mening för att avsluta på en annan
        3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

japp

Comment

har märkt lite till på wii som är fel sen man låna ut den till som skulle vara en kompis för jag vet ej vad det är för SD kort han har stoppa in till wii för igår när jag köpte SD kort så går ej att få ut jag får väll skicka upp den till er PSXCare så får ni kolla den och se om det kan fixa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X