Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bränner man ISO filer tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Date: ........[ 2007-01-20 ] Files: .[ ]
    Platform: ... [ Wii ] Packed: .......[ 90x50MB ]
    Origin: ..... [ NTSC/USA ] Source: .........[ ]
    Language: ... [ English ] region-free .....[ ]

jag får det nog & funka, får se när jag kommer hem efter jobbet & när jag skruvat ihop wii.. men denhär e engelsk

Comment

Ja man ska aldrig säga aldrig, vill ha det spelet med så säg hur det går sen

Comment

har prövat lite olika spel nu, men får ingen att gå igång när man klickar på att spelet ska starta, frågan är om jag behöver installera chipet på nått vänster?

Nån som vet hur man gör isånnafall.

Comment

vad är det som händer när du ska starta spelet då?

Comment

det är bara svartbild

Comment

Oddsen är att antingen så har du dåliga releaser, eller så har du, om du är ovan lödare, lött sönder något.

Comment

Inte jag som lött, det e Console

Comment

Taskiga releaser då?

Comment

har testat ett PAL spel nu, den fick jag & funka, men inte ett enda NTSC spel

Comment

Original inlägg av isomaker Visa Inlägg
                      har testat ett PAL spel nu, den fick jag & funka, men inte ett enda NTSC spel

Beror på att du inte meckat in regionsfria DVDn... finns på Wiikeys hemsida jue.

Kan vara ide att kolla innan man klagar.

http://www.wiikey.cn/resources.html

Comment

Hej jag har en LITE-ON DVDRW LH-18A1H som brännare och jag har Verbatim DVD+RD Double layer och jag har testat bränna xbox 360 spel med CloneCD och Nero. Men det fungerar inte och jag har kollat så att Layerbreaker är 1913760.
                        Jag har också ändrat booktype med DVDinfopro och ändrar till DVD+RW.

Snälla kan någon säga vad jag har gjort för fel eller vad jag har missat.

Comment

Du är i Wii tråden nu, det finns en motsvarande tråd för xbox 360 om du kollar i den sektionen av forumet.

Comment

hej, jag har dvd+r skivor och därför ska jag bränna med dvd-rom i nero, men när jag ska lägga till filen med spelet så står det bara att isofilen är för stor, den får bara vara 2gig. använd udf istället.

hur ska jag göra?

Comment

Original inlägg av 0scar Visa Inlägg
                              hej, jag har dvd+r skivor och därför ska jag bränna med dvd-rom i nero, men när jag ska lägga till filen med spelet så står det bara att isofilen är för stor, den får bara vara 2gig. använd udf istället.

hur ska jag göra?
                              Recorder->Burn image...
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X