Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rapporter om brickade Wii's! VARNING

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HELT fel. uppdateringen ligger på skivan....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Förlåt om jag är jobbig, men en liten kort rapport om hur det går med unbrickningen vore jag jätteglad om det kom? Några framgångar?

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        HELT fel. uppdateringen ligger på skivan....
        Jo jag vet att uppdateringen ligger på skivan,, De är jhu just de som är grejen,, att jag EJ kan koppla upp mig och köra updates,, men jag har av ngn anledning 2.1E och undrar om jag kan köra uppdateringen från super paper mario skivan utan att riskera att få min wii brickad??

ngn som förstår mig??

m.v.h Zezam

Comment

• ngn som vet?? Kan jag köra papermario med 2.1E??
          Jag har inte updaterat online,har ej möjligheten att koppla upp mig då jag inte har adaptern till min wii.

m.v.h

Comment

• Original inlägg av zezam Visa Inlägg
            ngn som vet?? Kan jag köra papermario med 2.1E??
            Jag har inte updaterat online,har ej möjligheten att koppla upp mig då jag inte har adaptern till min wii.

m.v.h
            Kan inte svara på din fråga men har du inte möjlighet ta med ditt nintendo till någon som har en trådlösrouter och uppdatera konsolen där?
            Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
            Wii - Wiinja Deluxe
            NintendoDS - R4
            Xbox - SmartXX - SOLD!
            http://profile.mygamercard.net/crsan
            http://www.minhembio.com/crsan

Comment

• Original inlägg av crsan Visa Inlägg
              Kan inte svara på din fråga men har du inte möjlighet ta med ditt nintendo till någon som har en trådlösrouter och uppdatera konsolen där?

Jo för saten de har jag inte tänkt på.

Men ,, ingen som vet om jag kan köra spm med 2.1E??

Comment

Jo för saten de har jag inte tänkt på.

Men ,, ingen som vet om jag kan köra spm med 2.1E??
                2.1 eller senare är det som gäller så du kan lugnt spela SPM

Comment

• Original inlägg av warquz Visa Inlägg
                  2.1 eller senare är det som gäller så du kan lugnt spela SPM

OKi tackar för svaret,,, bara jag stoppar i Super paper mario och kör updaten från skivan sedan lira och ha kul med andra ord.

m.v.h Zezam

Comment

OKi tackar för svaret,,, bara jag stoppar i Super paper mario och kör updaten från skivan sedan lira och ha kul med andra ord.

m.v.h Zezam
                    Ja, den kommer kolla om den ska uppdatera men kommer inte att göra det eftersom din version är tillräckligt ny.
                    Ofarligt alltså.

Comment

• Aha, så uppdateringen ligger på skivan, intressant. Hade inte en aning om det.

Comment

• Original inlägg av warquz Visa Inlägg
                        Ja, den kommer kolla om den ska uppdatera men kommer inte att göra det eftersom din version är tillräckligt ny.
                        Ofarligt alltså.
                        En sista fråga nu innan jag stoppar i spm ,, hur fasen kan jag ha 2.1E utan att ha varit uppkopplad mot nätet?? köpte mitt wiikey första veckan de kom ut

m.v.h

Comment

• Du har antagligen uppdaterat via nåt nyare PAL spel.... OM du inte har nätanslutning så görs detta automagiskt via spelen.

Comment

• funkade klockrent,, men skivan uppdaterade sedan vart det svart ngra sekunder sedan starta maskinen om och vips så kunde jag spela,,, tackar grabbar för hjälpen.

Comment

• Har inte heller internetuppkoppling ännu, har 2.1E men jag väntar på PAL rellen eller tills jag inte kan vänta längre och testar. Höll på att sätta i halsen förra spelet, Mario Charged Fotball då den började uppdatera, tur som det var så var det en PAL uppdatering, men man får nog vara lite mer försiktig nu med USA titles så man inte bara klickar OK hur som helst.

Comment

• Tjena!
                                Första inlägget här. Jag har följt "brickningsfrågorna" i flera veckor, har lyckats klanta mig o står med en obrukbar wii just nu,jag som tydligen många andra.
                                Har du kommit på nå´n lösning, Hansi??
                                Jag hade missat att uppdatera, rättare sagt, sket i att köpa kabel, skulle göra det "sen"!! Nu har jag ingen större användning av på`n!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X