HELT fel. uppdateringen ligger på skivan....
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rapporter om brickade Wii's! VARNING
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Jo jag vet att uppdateringen ligger på skivan,, De är jhu just de som är grejen,, att jag EJ kan koppla upp mig och köra updates,, men jag har av ngn anledning 2.1E och undrar om jag kan köra uppdateringen från super paper mario skivan utan att riskera att få min wii brickad??Original inlägg av Hansi Visa InläggHELT fel. uppdateringen ligger på skivan....
ngn som förstår mig??
m.v.h Zezam
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan inte svara på din fråga men har du inte möjlighet ta med ditt nintendo till någon som har en trådlösrouter och uppdatera konsolen där?Original inlägg av zezam Visa Inläggngn som vet?? Kan jag köra papermario med 2.1E??
Jag har inte updaterat online,har ej möjligheten att koppla upp mig då jag inte har adaptern till min wii.
m.v.hXbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av crsan Visa InläggKan inte svara på din fråga men har du inte möjlighet ta med ditt nintendo till någon som har en trådlösrouter och uppdatera konsolen där?
Jo för saten de har jag inte tänkt på.
Men ,, ingen som vet om jag kan köra spm med 2.1E??
- Citat
- Flag
Comment
-
2.1 eller senare är det som gäller så du kan lugnt spela SPMOriginal inlägg av zezam Visa InläggJo för saten de har jag inte tänkt på.
Men ,, ingen som vet om jag kan köra spm med 2.1E??
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av warquz Visa Inlägg2.1 eller senare är det som gäller så du kan lugnt spela SPM
OKi tackar för svaret,,, bara jag stoppar i Super paper mario och kör updaten från skivan sedan lira och ha kul med andra ord.
m.v.h Zezam
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, den kommer kolla om den ska uppdatera men kommer inte att göra det eftersom din version är tillräckligt ny.Original inlägg av zezam Visa InläggOKi tackar för svaret,,, bara jag stoppar i Super paper mario och kör updaten från skivan sedan lira och ha kul med andra ord.
m.v.h Zezam
Ofarligt alltså.
- Citat
- Flag
Comment
-
En sista fråga nu innan jag stoppar i spm ,, hur fasen kan jag ha 2.1E utan att ha varit uppkopplad mot nätet?? köpte mitt wiikey första veckan de kom utOriginal inlägg av warquz Visa InläggJa, den kommer kolla om den ska uppdatera men kommer inte att göra det eftersom din version är tillräckligt ny.
Ofarligt alltså.
m.v.h
- Citat
- Flag
Comment
-
Har inte heller internetuppkoppling ännu, har 2.1E men jag väntar på PAL rellen eller tills jag inte kan vänta längre och testar. Höll på att sätta i halsen förra spelet, Mario Charged Fotball då den började uppdatera, tur som det var så var det en PAL uppdatering, men man får nog vara lite mer försiktig nu med USA titles så man inte bara klickar OK hur som helst.
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjena!
Första inlägget här. Jag har följt "brickningsfrågorna" i flera veckor, har lyckats klanta mig o står med en obrukbar wii just nu,jag som tydligen många andra.
Har du kommit på nå´n lösning, Hansi??
Jag hade missat att uppdatera, rättare sagt, sket i att köpa kabel, skulle göra det "sen"!! Nu har jag ingen större användning av på`n!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment