Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites till torrents 2010 tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av albkor Visa Inlägg
    Önskar invite till någon bra sida som har mycket wii spel.

abbe.04271389@bredband.
    net
    Även till någon bra sida med Nds spel
    Tack på förhand

Comment

• Skulle gärna vilja ha en invite till en av dessa sidor;
      - TorrentLeech
      - bitGamer
      - TTi
      - Swebits
      - Blackcats
      - Torrentleach
      - Sherwood

I utbyte kan jag ge en Demonoid-Invite!

Kontakta mig på inboxen
      Last edited by yesyesyes; 2010-12-17, 17:27.

Comment

• nds - spel

Original inlägg av albkor Visa Inlägg
        Även till någon bra sida med Nds spel
        Tack på förhand
        här kan du dra ner en fin samling nds spel:

http://www.nintendo-ds-roms.com/torr...-5101-5200.htm

vänligen peter.

Comment

• Jag har tre BitGamer invites jag gärna delar med mig ... Hyffsat snabb tracker med enbart lir ... No G-String attatched ... Lämna din mail så kommer det en invite som ett brev på Posten ...
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
            Jag har tre BitGamer invites jag gärna delar med mig ... Hyffsat snabb tracker med enbart lir ... No G-String attatched ... Lämna din mail så kommer det en invite som ett brev på Posten ...
            Hejja!

Tar gärna en invite till BitGamer, tack
            skicka den hit: fixar.wii@gmail.com
            3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

• Tyvärr så vart det inget just nu ... Tydligen är userlimit nådd ... Men, men jag återkommer ... Har 2 invites till Torrentleech men dom sitter jag nog på ett tag till
              Last edited by Begga; 2010-12-19, 15:04.
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Tack demon_sid!

Comment

• Jag behöver en Invite till nån bra sida som har Ps3 spel

i inbyte kan jag ge bort invites till Swebits

Sitter på 100mb lina och har laddat upp närmare 2tb på swebits

/Lars

Comment

• Original inlägg av Fanatic Visa Inlägg
                    Jag behöver en Invite till nån bra sida som har Ps3 spel

i inbyte kan jag ge bort invites till Swebits

Sitter på 100mb lina och har laddat upp närmare 2tb på swebits

/Lars
                    Testa bitsoup.org , jag brukar ladda ner xbox spel därifrån men det finns även ps3 spel.

Comment

• Tjena! Skulle vilja ha en invite till nån av dessa sidor om det går =)
                      - TorrentLeech
                      - bitGamer
                      - Swebits
                      - Blackcats

Min mail:
                      erik474@hotmail.com
                      erik474@hotmail.com

Skulle vara väldigt schysst då piratebay är rätt så segt hehe. Tackar tackar / Semprix
                      Last edited by Semprix; 2010-12-28, 16:54.

Comment

• Hallå, skulle gärna vilja ha en invite till Torrentleech, skulle vara väldigt tacksam om någon vill dela med sig av en invite

/MVH lolaern

Comment

• Skulle jättegärna ta emot en invite till en sida med mycket wii spel som t.ex. blackcat, ntorrents eller någon annan som du tror passar.

magnus.ohlsson at gmail.com

Stort tack på förhand

Comment

• Original inlägg av magohl Visa Inlägg
                            Skulle jättegärna ta emot en invite till en sida med mycket wii spel som t.ex. blackcat, ntorrents eller någon annan som du tror passar.

magnus.ohlsson at gmail.com

Stort tack på förhand
                            Ntorrents har stängts av... no point in asking for invite there
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• jag skulle älska att få en invite till någon sida som har mycket ps3 spel.

snucke2001@yahoo.se
                              snucke2001@yahoo.se

Comment

• Spelgalen far med spelgalen son

Tjena, tar gärna emot invite till bitgamer och blackcat, har bra ratio och skulle bli evigt tacksam ;-)

mr.soderling@hotmail.com
                                mr.soderling@hotmail.com

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X