Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites till torrents 2010 tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tar mer än gärna emot en invite till någon sida som har en massa wii och gamecube-spel.

stor.henke@gmail.com

Comment

• Hej skulle väldigt gärna ha tag i en invite till ntorrents. Suttit nu i 3 timmar och letat och börjar bli sjukt less.

Hade som sagt varit sjukt schysst!!

Bots75@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Qwerto Visa Inlägg
        Hej skulle väldigt gärna ha tag i en invite till ntorrents. Suttit nu i 3 timmar och letat och börjar bli sjukt less.

Hade som sagt varit sjukt schysst!!

Bots75@hotmail.com
        NTorrents har stängt ner, det räcker väl med att du postar i den här tråden istället för att posta i en gammal tråd som ändå ligger i samma avdelning?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• bitGamer, skulle vara evigt tacksam för en invite till bitGamer!

Comment

• Hejsan! Skulle bli jätte tacksam om jag fick en invite till någon av dessa sidor.

TorrentLeech
            bitGamer
            Swebits
            Blackcats

Mail
            simon-o@spray.se
            simon-o@spray.se

Comment

• Skulle mer än gärna ta emot nån invite till dom här sidorna:

bitGamer
              TorrentLeech
              underground-gamer
              Blackcats

kokkelimokk@gmail.com
              kokkelimokk@gmail.com

Comment

• Har 2 invites till BitGamer så hojta till om ni vill ha ... Och gör det snabbt före Userlimit är nådd igen och det är stängt ...
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Har nya invites till BitGamer om nån är sugen ... Kan ta nåt i gengäld men det är inte så viktigt ...
                  Slut invites för denna gång ... Hojtar till när jag får fler
                  Last edited by Begga; 2011-02-28, 20:23.
                  Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• thx

Tjena Begga

Jag tar gärna emot en invite, har en 100 lina

mrdansken@hotmail.com

tackar på förhand

Pimme

Comment

• Hej Begga

Har du en invite till mig med e jag tacksam
                      abbe.04271389@bredband. net (Utan mellanslag . och net)

Comment

• Söker invite till bitgamer eller mp3scene
                        Har en TTi invite att erbjuda
                        h.ljung@telia.com

Comment

• Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut Invites
                          Last edited by Begga; 2011-03-14, 20:06.

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                            Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut Invites
                            Tjena Begga

Jag tar gärna en invite till Bitgamer

mrdansken@hotmail.com
                            mrdansken@hotmail.com

Tackar på förhand om jag skulle få den ;-)

Comment

• Sökes en invite till tti, eller annan tracker med mycket filmer, gärna asiatisk och spansk "skräck"
                              m8@telia.com
                              m8@telia.com
                              Tack på förhand

Comment

• Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut invites för denna gång
                                Last edited by Begga; 2011-03-31, 21:35.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X