Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Invite skickad till bitGAmer ... Jobba upp en bra ratio nu så jag slipper skämmas ... Jag har dragit ner en massa spel på FTP och sedan seedat så jag har en helvetes bra ratio ... Typ 500Gig upp och 10 Gig ner
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag har invites till GCtracker alla som vill ha en invite kan skriva i min gästbok här
Om ni får problem med att logga in så kan jag hjälpa er med det.
Men då måste jag veta vilket användarnamn som ni har valt, eftersom att
kontot måste aktiveras manuellt.
OBS! Till alla som har bett mig att fixa så att användarnamnet blir aktiverat så vill jag bara säga att jag skickar ett mail till er så fort det är klart.
/Snowbiz.
Kan inte heller logga in så du vet.... sixpack kallas jag
jag skulle kunna dö för en torrentleech invite, jag har tidigare medlemskap på powerbits swebits osv, jag sköter mig helt enkelt.
Crasy_also_crasy@hotmail.com - Om det finns någon vänlig själ som har en torrentleech invite över. (om du/ni har någon invite till någon annan bra sida så uppskattas även det)
Comment