Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

När kommer dem coola spelen???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Väntar på en ny version av duck hunt. Sen tycker jag det finns många roliga spel har garvat åt massa olika titlar jag testat.

Comment

Jag tröttnade iaf. och sålde min Wii. La pengarna på ett nytt avgassystem till crossen istället, mer nöje för pengarna.

Comment

Köpte x360 då jag blev bländad av grafiken, men spelen håller inte måttet för min del. Tvspel ska vara tvspel, om grafiken ser ut som en spelfilm har ingen betydelse om det inte är skoj.

Tänkte skaffa mig en Wii då jag har tro på Nintendos maskiner då det gäller spelflädje och roliga spel. Även om det inte är mycket att hurra för just nu.

Xbox 360 = dåliga rpg ala PC style, shooters & bilspel.

Comment

metroid prime 3 rockar fett säger bara det.

ps snart kommer ju mario galaxy

Comment

Jag vet inte vad ni tycker.
            Men själv tycker jag att grafiken i MP3 är riktigt bra!!!
            Sen att kontrollerna är helt underbara är väl heller inget minus!

När ska dom sänka priserna på VC??? Tycker det är på tok för dyrt...

Comment

De kommer sänka priserna på VC när ingen köper dom längre...

Ja MP3 är grymt bra! Och Super Mario Bros - Brawl ser ut att bli ett väldigt grymt spel också.
              Konsoller:
              Wii (Wiikey)
              Nintendo DS (M3 DS Simply, Real och Lite)
              GameCube
              PS3
              PS2
              PS (Multi-X Killer)
              Dreamcast (Chip Unknown)
              Game Boy Advance

Datorer:
              PC (Core 2 Duo E6600, DDR2 2GB PC6400, GF8800GTX.)
              Amiga 500, 600, 1000 och 1200
              Commodore 64

Comment

Original inlägg av Faran Visa Inlägg
                De kommer sänka priserna på VC när ingen köper dom längre...

Ja MP3 är grymt bra! Och Super Mario Bros - Brawl ser ut att bli ett väldigt grymt spel också.
                Då får man nog vänta ett tag eftersom många köper just VC för att dom väntar på nåt spel.

Själv väntar jag på:
                Brawl
                RE:UC
                GHIII (har förbokat)
                SMG
                Mario & Sonic

Spel som kan bli bra:
                Fire Emblem
                Jag tycker det ser rätt så ljust ut, men det är kanske för att det kommer många spel som passar mig.
                Last edited by MuRRe_C; 2007-11-14, 16:21. Anledning: Adderade Spel

Comment

VC priserna kan nog sänkas då WiiWare lanseras nästa år. Blir lite mer Wii points samt internminnekonkurrens
                  Xbox [1.1] - Flashat
                  Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

vad är wiiware? apropå det kassa internminnet, mitt är redan fullt... och jag tycker det är skit att man inte kan spela direkt från SD-kortet i sin egna wii med egenköpta vc-spel. aja, på fullt allvar så är det enda jag väntar på till wii just nu Mario & Sonic: Olympic Games och Track & Field II (VC).

Comment

Gamereactor sågade faktiskt Mario & Sonic, själv tror jag det kommer bli väldigt kul.

Comment

Medal Of Honor Heroes 2, bra kontroll och hyffsad grafik + riktigt bra onlinedel, gratis dessutom

Comment

Vad hände med Resident Evil? Så sjukt tråkigt umbrella chronicles är, går knappt att spela...dissapointed!

Comment

Original inlägg av lovis Visa Inlägg
                            Vad hände med Resident Evil? Så sjukt tråkigt umbrella chronicles är, går knappt att spela...dissapointed!
                            Låter ju inte bra, kommer nog ändå att köpa det. Älskar den typen av spel.

Comment

Original inlägg av lovis Visa Inlägg
                              Jag tyckte det var helt okej men det är kanske bara jag. Ett av de bättre spelen på Wii om jag får säga mitt.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
                                Jag tyckte det var helt okej men det är kanske bara jag. Ett av de bättre spelen på Wii om jag får säga mitt.
                                Ska införskaffa en Zapper och lira igenom det med brorsan eller flickvännen
                                Verka ju sjukt kul i Co-op.

GHIII imorron.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X