Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pokemon Battle Revolution USA Wii-PROMiNENT

Fungerar på PAL Wii med Wiikey, jag använde Wii Brick Blocker för säkerhetsskull.

Surfs Up-USA-Wii-PreCiSiON
    Jag använde Wii Brick Blocker, Regionfrii, fungerar inte.
    Jag har PAL Wii med Wiikey.
    Last edited by mattiasz600; 2007-06-27, 18:07.

Comment

• Original inlägg av josundlo Visa Inlägg
      Jag hade samma problem, för mig hade det att göra med att jag behövde ställa in wii't på 60 hzh istället för 50, efter det funkar det kalas!

De har jag inte prövat.
      Jag använde Resident_Evil_4_Wii_Edition_USA_Wii-PROMiNENT, samma som Bj0k,
      o jag kom fram till menyn, men när jag trycker på "new game" så stannar spelet.

De suger...
      kom på att jag måste inneskaffa en bättre tv

Nån som vet vart man kan ladda ner en bättre tv?

Comment

• Original inlägg av josundlo Visa Inlägg
        Skumt, samma release som du, kanske nåt tjafs me bränningen då, provat bränna om?
        Jag har bränt om o bränt om, 10 skivor med olika settings o patcher. Samma med ALLA NTSC spel. Skulle du kunna skriva exakt hur du gjort + settings i Wiin? Jag får INGA andra spel än PAL rellar att funka, se min andra tråd.

Det är riktigt skumt, o det är proffsigt monterat (psxcare har gjort det). Konstigt att PAL backup funkar men ej nån annan region?

Comment

• regionfrii

Prova att ändra till pal version med hjälpverktyg som finns ute.
          Det brukar funka för mig då.

Regionfrii eller nåt.

Mvh

Mrzimmerman

Comment

• Tänkte bara informera om denna release för dom som har problem.
            Resident_Evil_4_Wii_ Edition_EUR_Wii-CHRONiC

Comment

• Original inlägg av glericus Visa Inlägg
              Tänkte bara informera om denna release för dom som har problem.
              Resident_Evil_4_Wii_ Edition_EUR_Wii-CHRONiC
              Oklart om föregående postare menade att releasen fungerade för honom, eller bara upplyste om den. Resident_Evil_4_Wii_ Edition_EUR_Wii-CHRONiC fungerar hur som helst utmärkt på en PAL-Wii.

Comment

• Chicken shoot -Marvel funkar inte på PAL Wii m Wiikey

Comment

• Hur funkar Transformers.the.Game.USA.Wii-MARVEL och The.Bigs.USA.Wii-MARVEL - inga uppdateringar eller annat som spökar?

Comment

• Original inlägg av MrMuppo Visa Inlägg
                    Hur funkar Transformers.the.Game.USA.Wii-MARVEL och The.Bigs.USA.Wii-MARVEL - inga uppdateringar eller annat som spökar?
                    jag anvande brick blocker, transformers fungerar perfekt!

Comment

• Scarface The World is Yours PAL Wii-WiiZARD

Funkar finfint!

Comment

• Original inlägg av kdid Visa Inlägg
                        Oklart om föregående postare menade att releasen fungerade för honom, eller bara upplyste om den. Resident_Evil_4_Wii_ Edition_EUR_Wii-CHRONiC fungerar hur som helst utmärkt på en PAL-Wii.
                        själv har jag fått problem med det spelet..
                        den bugar på brända RE4.. efter jag countine.. efter där jag dog så blir styrande av gubben cp.. har ni också det problemmet? :S plz tell me

Comment

• Original inlägg av Tesselajnen Visa Inlägg
                          Scarface The World is Yours PAL Wii-WiiZARD

Funkar finfint!

någon mer än jag som har problemet att DVD läsaren tuggar konstant när man spelar detta lir?

Comment

• nya donkey kong spelet då?... är ifs JAP men ingen som vet om det fungerar?

Comment

• Väldigt få av japanspelen funkar på PAL av nån anledning och Donkey Kong är tyvärr inget undantag.

Comment

• Original inlägg av simons Visa Inlägg
                                Nu har jag gjort framsteg, dock utan lyckad resultat. Det blir fel. Det står att den inte kan öppna .wii filen.

Hjälp!! Tålamodet är i botten.

EDIT: Nu har jag löst det, listade ut det med hjälp av bilden du skickade.

vadå man laddar ju wii spel som iso filer och bränner bara som en image på en dvd-r tdk skiva i låg hastighet?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X